|
|||
|
|||
Bbs Rm
|
|||
|
|||
Ik zou weer een setje bbs rm kopen.
Heb met die jongen gemaild. Want ik zag dat er imbus bouten bij zaten. En wat blijkt nu hij heeft ze opgeboord. De harten en de randen heeft ie opgeboord.
|
|||
|
|||
Oh ja hij heeft de harten opgeboord tot m8.
En de randen opgeboord tot 8,5. Dat is jammer
|
||||
|
||||
damn dat is pruts zo!
pfff
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
GEEN WOORDEN VOOR ZONDE
|
|||
|
|||
Quote:
Yup echte pruts zoooi
|
||||
|
||||
en waarom zou je dat opboren? Wat win je daarmee?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Had ze 3 a 4 jaar gelden gekocht zei hij. En kon toen geen boutjes vonden. Daarom heeft hij ze opgeboord .
|
||||
|
||||
Het kan ook zijn dat bij het demonteren er boutjes afgebroken zijn. Die heeft hij daarna uitgeboord, en m8 getapt.
|
||||
|
||||
Quote:
pb'tje nog gelezen ??
|
|||
|
|||
Quote:
Yup heb het gelezen. Maar ik hoor het nog wel.
|
||||
|
||||
Helaas kom ik zo ook nog wel eens wat zooi tegen .....
Wat d8 je van Rm's met 11 bouten erin gekitt RS met elk met 1 complete silicone patroon "Afgedicht " (dikke worst erop )en nog lekken hihihihi en die M8 heb ik ook al eens gezien ... sja , is goedkoper he Ik neem dat spul niet eens meer aan ....wat een rommel.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Is echt zonde Het kan wel goedkoper zijn maar dan ziet het er niet uit. Doe er dan voor wat meer geld een paar verchroomde of vergulde boutjes in.