Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 20-02-2006, 18:21
mk1owner mk1owner is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to mk1owner
Default kabelboom vraag mk1

Hey luitjes,

Vorige week is het nodige weer aan de golf 1 gebeurd. Het laswerk zit er aan 1 kant al in deze en volgende week hoop ik de andere en achterkant af te kunnen lassen. En dan de carosserie strak te kunnen maken. Deuren en schermen zijn al strak motorkap ookal Alleen achterklep laswerk en carosserie dus nog. Nu het volgende ik zit met de blok omleg van 1.3 carb naar 1.8 8v. Ben dus van plan om de gehele boom en zekeringskast van de golf 2 over te leggen in de golf. En wil ook een corrado dashboard in mn golfje maken. NU is de vraag zijn de dashboard stekkers van de golf 2 kabelboom hetzelfde als de aansluitingen van het corrado dashbord of moet ik dan weer alles omsolderen? . Wie kan me ermee helpen en wie heeft er eventueel nog een kableboomschema van een golf 2 1.8 8 klepper weet alleen nog niet welk injectie systeem erop zit. . Groetjes arjan

oja verder zou ik graag nog willen weten of ik een ander stuurhuis moet monteren dat hoger komt ivm een golf 2 motor.
Reply With Quote
Old 20-02-2006, 21:58
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...

kabelboom dach. van een corrado nemen zekeringkast is het zelfde als golf2
stuurhuis hoeft geen ander in als je de juiste steunen gebruikt
had een 1 met een blok van een 2 EV code
Reply With Quote
Reply

Posting Rules