![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() oohh ff richten en ze zijn weer als nieuw
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ghehe, wie heeft er 1100 euro geboden?
|
|
||||
|
||||
![]() das zijn nette velgen, wie gaat ze halen????
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() moehahah...liegen doet ie zeker niet
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nee hij liegt niet hij is heel serieus
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() de leukste thuis zeker...
![]()
|
||||
|
||||
![]() met wat plamuur zijn ze zo weer als nieuw!
k snap niet dat jullie zo moeilijk doen, dit zijn gewoonweg top-velgen! EDIT: SERIEUS! EDIT 2: k denk dat de verkoper wel te vertrouwen is. hij komt van leusden, k geloof dat dit de officiele dealer is van PON-aftersales en acce-sores. Last edited by breadfan83 : 19-02-2006 at 17:01. |
|
|||
|
|||
![]() Kan je deze velgen ook polijsten
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moet zijn naam niet zijn: Martin kRomduur..??
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn toch al mooi zo? waarom polijsten, k denk dat je dan alleen de natuurlijke schoonheid van de velgen teniet doet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja dat is ook weer waar, zonde om te polijsten ![]()
|
||||
|
||||
![]() dit komt geloof ik van de nieuwe belgie-lijn van OZ
das om al die oneffenheden in t belgisch wegdek op te vangen. jarenlange studie aan vooraf gegaan om te zien wat de meest ideale vorm zou zijn voor de randen. de banden voor deze velg schijnen trouwens wel aan de prijzige kant te zijn |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die belgen ook van tegenwoordig ![]()