|
||||
|
||||
gezocht voor fridolin
ben op zoek naar een rotte t1 achterklep (boven)
het gaat om het binnen werk om het raam complete ovaal stuurstang met richting aanwijzer hendel en/of stuur brembo klauwen 6 of 8 zuigers bodem platen van een carman gia (roest of rot geen bezwaar) alles aan bieden wat hier op lijkt. of aderessen waar ze het hebben is ook goed. gr ruud |
|
||||
|
||||
Zoek je een smalle of brede achterklep van een T1...........niet dat ik er 1 heb,maar er zit groot verschil tussen...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
maakt niet uit.
bij een brede heb ik meer materiaal, om er af te slijpen gaat alleen om het raam gedeelte aan de binnen kant inverband met ombouw naar een groot raam. |
|
||||
|
||||
niemand een aderesje
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier bodemplaten liggen van een Kubel/karmann maar wat zoek je ervan.
Ze bestaan niet meer uit 1 stuk.
|
|||
|
|||
Nog meer vloerdelen..
http://www.karmann-ghia.de/
|
||||
|
||||
mijn eerste gedachte ging ook naar kieft en klok
anders kan je hier misschien effe kijken: plaatwerk van kever, T1 en T2 |
|
||||
|
||||
Kun je ook een T2-achterklep gebruiken?
Jens
|
||||
|
||||
ja een t2 achterklep is ook goed. (bovenste klep )
het gaat alleen om het raamfream binnen en buiten. de rest mag rot zijn. gr ruud |
|
||||
|
||||
Ombouw naar groot raam??
Vind je kleiner niet juist mooier? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind een klein achterraam ook mooi. Maar mijn frido heeft zij ramen en achter op de hoek ramen, om dan een kliein achter raam te maken vint ik zelf iets minder. Ik wil het raamfream vermaken, zodat er ook een safari raam in kan en het blijft natuurlijk een 4 zitter. familie auto |