|
||||
|
||||
Fotoshootje! 58'er ragtop
Naast uiteraard de VW's is foto's maken ook een grote hobby van
me geworden! En dan natuurlijk vooral foto's van VW's!!! (zie ook dit topic) Vorige week mijn 58'er op de weg gekregen dus was het hoog tijdd voor een leuke reportage! Hier alvast een paar, de rest op www.keverpech.nl |
|
||||
|
||||
omg erwin.. wat een superfoto`s!!
die eerste lijkt wel `n schaalmodelletje!!! super!!!!!!! ps. zou je mij misschien wat high res foto`s kunnen sturen?
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! En sure! PM de nummers maar ff! |
|
||||
|
||||
toffe foto's en een zeeer leuke ride en de locatie past ook nog eens goed bij de auto zeeeer geslaagd naar mijn mening
|
||||
|
||||
very nice
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tjek je PM wil ook wel wa mooie achtergropndjes voor op me pc |
|
||||
|
||||
errug vette fotoooos erwin
RESPECT
|
||||
|
||||
mooie foto's, spiegelreflex camera?
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, "gewone" digitale camera. |
|
||||
|
||||
aha, dacht dat ik jullie daar een keer over hoorde. strakke kwaliteit.
|
|||
|
|||
superfoto's idd!!! echt te mooi!
evt. speciale instellingen? |
|
||||
|
||||
Het is met een Fuji Finepix 7000S.
Ik heb wel e.e.a. met de sluitertijd en witbalans zitten kutten om tot het gewenste resultaat te komen. Trail and error zeg maar. |
|
||||
|
||||
Geen geslijm maar foto nr 2 is echt heel mooi gosert.
|
|
|||
|
|||
en statiefje gebruikt zeker? echt mooi hoe je je auto zo presenteert
|
|
||||
|
||||
Super gaaf, ik heb hem vanmiddag irl mogen aanschouwen maar het is echt een super ding. Ook het interieur is erg mooi geworden, geeft me weer wat vertrouwen om m'n eigen vari interieur te gaan doen.
Als m'n stuur klaar is en het weer een keer droog gaan we een keer met da vari, ik kijk er nu al naar uit. Finn vond het ook waanzinnig vanmiddag, hij vertelde thuis meteen dat hij een kever en een bus had gezien en met de bus gespeeld had. Heeft de hele middag nog geroepen dat hij de bus wilde hebben....ikke bus, ikke bus pelen. Moet in engeland maar even kijken dan...... Maar nogmaals hele mooie foto's van een super HOK!
|
||||
|
||||
Quote:
Tja daar ben ik nu ook een beej mee aant klooien, een statief is ook wel nodig eigenlijk, of je moet een super vaste hand hebben..... |
|
||||
|
||||
hele nette foto's!
en de locatie is helemaal super!
|
||||
|
||||
Zo, weer erg gaaf zeg!!
|