|
||||
|
||||
mundo utlaatpiep?
wat is jullie ervaring daar mee?
wil er namelijk 1 gaan aanschaven, wat doet dat qua geluid o.a.?
|
||||
|
||||
Quote:
aanschaven van een ijzeren pijp geeft een vervelend geluid
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Ik had een soortgelijke uitlaat, maar dan in rvs. Klinkt lekker dof en best hard. Als je auto achter wat lager is zal de uitlaat niet lang meegaan door het op de straat slaan en schrapen.
|
|
||||
|
||||
ok, bij mij is de achterkant normale hoogte, dus dat probleem heb ik niet.
hey Oz, bartje neem die uitlaat toch over van je?.........dat vertelde die me laatst
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zei hij me laatst ook al, maar toen had ik 'm al verkocht. |
|
||||
|
||||
hahahahahahahaahaha vet pech
|
||||
|
||||
Leuk spul die Mundo dempers
|
||||
|
||||
er heeft ooit een kadron onder gehangen, lekker zwaar geluid, lekker de ij/coentunnel doorknallen, hehehe
heb er nu een gt sportuitlaat onder zitten, man wat erger ik me aan dat kutding, heb echt het idee dat m'n motor inhoudt door dat geval............en dan over het geluid maar niet te spreken, en roesten als de beste. die mundo komt volgens mij toch wel in de buurt van de kadron.........of nog zwaarder?
|
||||
|
||||
een vettere uitlaat bestaat er niet!!
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Seau, echt wel. Deze bijvoorbeeld. Zelfde uitlaat, alleen voor een merged spaghetti spruitstuk. @Svenski: Een kadron klinkt een stuk harder. Een mundo of phatboy heeft een donkerder geluid. Persoonlijk vind ik dat mooier dan het geluid van een kadron. Last edited by Oskar : 28-02-2006 at 18:45. |
|
||||
|
||||
ok klinkt goed, binnenkort maar 1 halen
|
||||
|
||||
Die U-bocht van dat Merged type uitlaat ziet er veel beter uit!!!
Die wil ik inderdaad ook een. Maar dan wel met Magnaflow demper.. (geen EMPI meuk) Eentje van A1-mufflers... zo een heeft Dokke ook volgens mij...
|
||||
|
||||
leuk dempertje idd...., ook zonder die flens verkrijgbaar?
|
||||
|
||||
nope, maar een slijptol is zo gepakt natuurlijk...
dempertjes zijn wel gewoon los te bestellen (duh!) bij bijv. www.hottexhaust.com Wel ff zelf een U-bocht lassen..
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals Oskar al zei, cker wel Op the Samba: CSP: Ahnendorp:
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 01-03-2006 at 00:18. |
|
||||
|
||||
Geef mij toch maar zo een:
|
||||
|
||||
Quote:
Ja das waar, maar had gekunnen misschien. Zou er dan eerder voor zijn op bestaande pijp zo'n zelfde flens te lassen. Kun je em er zo vanaf halen.
|
||||
|
||||
Waar wilde je em voor gebruiken dan? Jij hebt toch geen luchtkoeler??
Helaas gebruiken alle fabrikanten van spaghetti's en dempers andere standen/groottes van hun flenzen. Echt uniform is het iig niet... Ik zou er eerder voor kiezen om de flens op de spaghetti the verlassen dan op de demper. Die lasnaad op de spaghetti zie je toch niet zo goed...
|
||||
|
||||
Quote:
Het ziet eruit alsof dat ding is gespoten???? |
|
||||
|
||||
Dat komt omdat dit een foto is van een ceramisch gecoate demper.
|