|
|||
|
|||
kevertreffen te Ninove, Belgie op 19-03-2006
kevertreffen te ninove op zondag 19 maart 2006, met free tshirt voor 100 eerste entry's en dashplaque voor de deelnemers. optreden van rockband of DJ sets (moet nog geconfirmeerd worden) Top tien bekers en één Best of Show Type three, aangezien we dit jaar een type three special houden (notch, fast, T34 en variant(of square)!) Bien, you are invited with your type three ! (infact, everybody is invited!) more info op http://ninove2006.skynetblogs.be Last edited by fastfred : 21-01-2006 at 17:44. |
|
||||
|
||||
uh.............square is toch variant? Kan zijn dat ik gek ben hoor....
maar ik kom in ieder geval met de fastback en maat martin met de ghia.. |
|
||||
|
||||
Nee Kammetje jij hebt het goed.
Tis Notch,Fast en square. T34 hoort er volgens mij ook niet bij in het rijtje.
|
|||
|
|||
Last edited by fastfred : 21-01-2006 at 17:45. |
|
||||
|
||||
zoals al eerder gezegd ik zal er zijn...wat is er nu mooier dan heel veel type's 3 en uiteraard ook 34
|
||||
|
||||
wie gaan er waar vandaan ?? kan ik nog ergens aansluiten...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk verzamelen @ VA Mansion...
|
||||
|
||||
off topic mode on
Quote:
ehhh, de Karmann Ghia type34 is technisch gelijk aan de type3 notch, square en fastback. kijk, deze meneer heeft het leuk voor elkaar .. van elk type type3 heeft hij er eentje nu weer on topic .. Ninove .. hmmm, das bijna 198km vanaf hier
|
||||
|
||||
Quote:
al een tijd bekend ?? of geven jullie ff een belletje als jullie op de rijksweg zitten, je komt toch voor mijn deur langs dan sluit ik gelijk aan kan ik nog ff uitslapen....
|
||||
|
||||
Ik kan helaas dit jaar niet, vorig jaar was zeer geslaagd! Staan heel veel mooie luchtkoelers! Echt een aanrader!
|
|
||||
|
||||
We bellen wel als we bij mij thuis vertrekken !!
kan je mooi aansluiten....... 1 ding is zeker, als het weer mee zit is het een héle dikke meeting !!
|
||||
|
||||
Quote:
En zo'n 300 vanaf hier . Kijken of de Notch z'n eerste meeting haalt .