|
||||
|
||||
Mijn droom auto
Ik kan er niks aan doen maar ik heb allijd een groter hart(d) voor Ford. Vooral de focus is voor mij echt het meest mooie model ooit ondworpen. En dan vooral deze versie v8 en achterwiel aandrijving. Neem me het niet kwalijk ik moest dit even mederdelen.
|
||||
|
||||
je bent wel gevaarlijk bezig he...!! Gr. michiel
|
|||
|
|||
ik zou zeggen Car Café
Overigens, niet onaardig nee ;-)
|
||||
|
||||
Ik snap deze mededeling niet....
Zelfde als op de Jos Verstappen fansite aan iedereen vertellen dat je zo'n fan bent van M. Schumacher |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik zit al een lange tijd over te dubben.
Toch stiekem gedaan. Vergeet niet,ik ben opgegroeit in een golf 1 en 2 en ik rij een golf 2, o.k naast mij focus. Mijn vader rijd niks ander dan volkswagen. Golf 1 tot 4,tot nu toe gereden. (Daar tussen door nog polo enz.) Ik zeg je het eerlijk volkswagen is gewoon sterk. En ik ben blij dat ik een golf heb. Alleen ik heb gewoon gooie ervaringen met Ford.
|
|||
|
|||
tis een sjord man wat doe je
|
|
||||
|
||||
wist niet dat ie in v8 bestond zal wel lekker zwaar in de neus zijn.
|
||||
|
||||
wist niet dat ie in v8 bestond zal wel lekker zwaar in de neus zijn.
De amiricaanse versie is dit. De europeese 220 pk. En dat zwaar in de neus,is echt wel over nagedacht. http://www.rsportscars.com/eng/cars/focus_rs8.asp Voor de lief hebbers.
Last edited by millie : 10-12-2005 at 21:55. |
|
||||
|
||||
At least they circled the problem...
|
||||
|
||||
Buitenkant is best mooi, blok ook, onderkant ook maar..(mensen met een zwakke maag niet naar beneden scrollen).....
..... ..... ..... ..... ..... ..... bleeeeeeeeh |
|
||||
|
||||
AUTOSTYLE IN DA HOUSE! Auto is idd wel leuk, maar dan is de binnenkant zo DGB achtig...jammer, hadden ze bij ford wel even iets beter hun best op kunnen doen!
|
||||
|
||||
Thank god it's in the off-topic............................
|
|||
|
|||
ik werk bij ford maar koop nooit een ford
|
|
|||
|
|||
Quote:
LOL!
|
||||
|
||||
Hoe mooi jij hem dan ook vindt, 't is en blijft een Ford hè!
|
||||
|
||||
Hoe mooi jij hem dan ook vindt, 't is en blijft een Ford hè!
En? Je moest eens weten hoeveel onderdelen van b.v fransen automerken in de volkswagen verdwijen,en andere merken. Ook bij Ford. Autobrans is 1 pot nat. Vroeger..........vroeger zat er alles 1 en de zelfde merk in een auto. Maar nieuwe autos.
Last edited by millie : 11-12-2005 at 00:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tegenwoordig wel ja. En da's jammer. Onze polo variant is eigenlijk ook een seat met VW logo. Vroeger was dat anders.
|
||||
|
||||
Precies!
En nogmaals ik heb ook een volkswagen en ben er zeer mee in mijn sas. En het is 1989 dus alles is volkswagen............niet. Ik heb er imitatie spullen op zitten. Want VW is fucking duur!
|
||||
|
||||
Quote:
Works for me! Das duidelijke taal!