|
||||
|
||||
hilversumse mk1 gezocht
elke keer als ik naar mijn broer rijd zie ik deze groene golf staan hij staat al super lang stil, wie weet van wie die is?????
hij staat op de zevenerstraat als ik het goed heb gelezen op het bordje |
|
||||
|
||||
RDW:
Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF CL DIESEL 40 KW Kleur(en) Groen Brandstof Diesel Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 0 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 871 kg Maximum massa voertuig 1.430 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 435 kg - geremd 1.000 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 12 december 2001 Datum eerste toelating 26 mei 1982 Datum aanvang tenaamstelling 12 december 2001 Vervaldatum APK 1 juli 2005 --------- Is dus in 2001 ingevoerd in nederland, en in 2005 is zn apk alweer verlopen |
|
|||
|
|||
Zeverijnstraat
Is bij mij om de hoek, ding staat er inderdaad al tijden en ziet er volgens mij helemaal niet slecht uit |
|
||||
|
||||
kopen! is een dieseltje
//edit,kleurtje ziet er wel niet meer zo fris uit |
|
||||
|
||||
als een huis een jaar leeg staat mag het gekraakt worden...
zou het nu ook zo zijn dat als een auto een jaar zonder apk staat dat...?
|
||||
|
||||
inderdaad een diesel en ziet er goed uit op een paar hele enge roestplekken na, ik ga denk ik maar is ff in de buurt zoeken naar de eigenaar ding staat al beste tijd stil namelijk
|
|
||||
|
||||
Je kunt wel via de RDW aanvragen om een brief naar de eigenaar te sturen d.w.z. de RDW stuurt de eigenaar een brief en kan daarin aangeven dat jij graag contact met hem/haar zou willen hebben. Dan is het aan de eigenaar of hij/zij daarop ingaat.
|
||||
|
||||
doen zou ik zeggen!
|
|
||||
|
||||
doe gewoon een briefje achter de ruitenwisser met je tel. nummer of de eigenaar contact met je wilt opnemen. Tenzij hij nooit meer naar z'n auto omkijkt...
|
|
||||
|
||||
briefje ligt al een kleine maand onder de ruitenwisser en in de kofferbak (zit een klein spleetje waar briefje doorheen kon)
ga dat rdw verhaal maar is uitvoeren |
|
||||
|
||||
dus,die eigenaar checkt niet eens zijn auto?
zeker eens informeren bij rdw dan! |
|
||||
|
||||
Precies, dan is die kerel blij en jij blij! En weer een Golf 1 gered van een eenzame dood!
|
||||
|
||||
het is egt zo dood zonde dat ie daar staat weg te rotten, vandaag nog ff langs gereden en weet ongeveer van wie die is heb nagevraagd in de buurt maar het huis waar ik opgeven werd deed niet open
|
|
||||
|
||||
rdw vraagt nog 7.95 voor een briefje sturen naar de eigenaar van de auto
maarjah kan het altijd proberen |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien ligt die eigenaar wel net zo weg te rotten.
|
||||
|
||||
Quote:
Als je al bij zijn huis hebt aangebeld heb je de rdw toch niet meer nodig?
|
||||
|
||||
Het is inderdaad zonde om zo'n golfje aan de straat te laten staan wegrotten!
Nu is ie misschien nog te redden |
|
||||
|
||||
Quote:
idd scheel je weer bijna 8 pleuro Dan maar daar een briefje naarbinnen heh :P |
|
||||
|
||||
vanaaf weer ff proberen en als ie dan nog niet thuis is dan maak ik ff geld over aan de rdw en probeer ik het op die manier
|