#1
|
||||
|
||||
stationar probleem golf 1 gti van Becky
heb echt een probleem met de golf van Becky starten loopt ie normaal 900 rpm ff warm gereden en dan ff wezen gummen loopt ie zo 1500 rpm en niet afzakken heb al een hoop vervangen en gecontroleerd , snap er helemaal niks meer van.
iemand suggestie?
__________________
Like @ G-60 ! |
#2
|
|||
|
|||
inlaat gescheurd gaat open staan als het warm word dus valselucht
Last edited by golf mkII 16v : 08-02-2006 at 21:03. |
#3
|
|||
|
|||
Warmloopregelaar? (was de oorzaak bij mijn 82er....)
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
inlaatspruitstuk bedoel je?
__________________
Like @ G-60 ! |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
diegene die naast het oliefilter zit? of in het inlaatspruitstuk links?
__________________
Like @ G-60 ! |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is bij K-jettronic de warmloopregelaar jah. Geeft denk ik een valse waarde door waardoor ie verhoogd stationair gaat draaien.. |
#7
|
|||
|
|||
moet haast wel ergens valse lucht zijn
of de extra luchtschuif achter je inlaatspruitstuk blijft hangen veel succes |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
extraluchtschuif niet aan gedacht maar kan ind. ook werkt niet meer of geen spanning op de draden inderdaad inlaat trekt de motor buiten de gasklep om lucht naar binnen slang na luchtschuif geschuurd |
#9
|
||||
|
||||
ga vt weekend ff stoeien met deze opties die iedereen vertelde luchtklep is helemaal gereviseerd nieuwe veertjes ed , dus daar kan het niet aan liggen denk ik, warmloopregelaar vervangen zal misschien ook nog schelen, heb bijna alle slangen al vervangen , echt klote dat zoekwerk.
__________________
Like @ G-60 ! |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
jep dat was het probleem vanavond vervangen en fiks zitten trappen op de A30 en bleef netjes lopen . iedereen bedankt voor het meehelpen oplossen van dit probleem.
__________________
Like @ G-60 ! |
#11
|
|||
|
|||
Quote:
niets leuker dan sleutelen en oplossingen zoeken bij een oude hobby auto |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
zeker vooral als je drie van die dingen in onderhoud heb. de 1100 daily , de GTI van becky en mijn eigen GTI. op een gegeven moment wordt je het wel zat.ha ha
__________________
Like @ G-60 ! |
#13
|
|||
|
|||
dan ben je volgens mij de eenigste [denk ik] bij mij is dat niet zo. Niet dat ik zit te hopen dat er iets kapot gaat maar als het wel zo is repareer ik het met liefde
|
#14
|
||||
|
||||
Quote:
tip: stop met trappen, krijg je deuken van... |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
ach ja wat je zelf leuk vind toch? heb liever iets anders te doen dan sleutelen, ligt misschien aan mij ,maar 1 jaar vollop in de vrije uurtjes die ik had aan de resto gewerkt, daarnaast mijn eigen auto nog aangepakt en ook nog de onderdelen handel erbij? neem maar van mij aan op een gegeven moment wordt je het echt zat.
__________________
Like @ G-60 ! |
#16
|
||||
|
||||
inderdaad maatje.
Maar is de golf nu weer klaar?? en heb je de kooi helemaal af?
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#17
|
|||
|
|||
Quote:
Heej LOL ik wist t! Had je er nog een liggen ofsow? Zijn nieuw niet meer te krijgen toch?
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#18
|
||||
|
||||
grijze golf is bijna klaar, vandaag weer wat spullen besteld. uitlijnen moet nog gebeuren en schroefset afstellen,stoelsledes voor de sparco,s nog aflassen ,motor afstellen en op de testbank ermee.
kooi in de rode golf is bijna af , beugels aflassen en spuiten, wielen nog klaarmaken (heb ik echt geen zin in)en de koppeling begint er ook aan te komen,kan ik gelijk die korte bak erachter hangen.
__________________
Like @ G-60 ! |
#19
|
||||
|
||||
wil je wel mee helpen met de bak enz
doe er gelijk een sach koppeling in
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#20
|
||||
|
||||
was ik wel van plan ja om er een sachs in te proppen.
__________________
Like @ G-60 ! |