|
||||
|
||||
CL achterruit
Ha,
ik zoek een CL achterruit met of zonder rubber (dus zonder die rete vette spoiler). In goede staat uiteraard. Iemand? Grt Edward |
|
||||
|
||||
Ik heb er nog een liggen volgens mij met een derde remlicht er vast in.
Komt volgens mij uit een Amerikaanse golf 2. Als je er belangstelling voor hebt hoor ik het wel. groeten. |
|
||||
|
||||
Een foto ajb. ik ben niet zo wild van 3e remlichten, maar die kan er vast af?
Wat wil je voor de eruit hebben? Ed |
|
||||
|
||||
Hoe dat met die foto's werkt weet ik niet. Ik ben niet zo handig met die dingen. Ik ga zo even kijken of het 3e remlicht er wel af kan.
En je mag hem zo hebben van mij. Ik zit woensdag als het goed is in amstelveen met de vrachtwagen dus dan ik hem zo voor je meenemen. |
|
||||
|
||||
Quote:
handleiding foto`s plaatsen op het forum! |
|
||||
|
||||
kijk aan, goed nieuws zeg....
Waar in amstelveen ben je woensdag? Ik kan er pas om 4 uur / half 5 zijn namelijk. |
|
||||
|
||||
Ik heb 2 klanten in Amstelveen zitten Co van der horst en Artihome. Ik weet niet of je ze kent maar dat zijn 2 meubelzaken. Ik ben er meestal tegen 12.00 uur. Ik weet niet of je in de buurt werkt, maar dan ik hem misschien daar langs brengen of bij jou thuis. Zeg het maar, met mij kan je alle kanten op.
|
|
||||
|
||||
nou, ik werk in Sassenheim, en kan op zijn vroegst 4 uur in amstelveen zijn.
Me meis moet ook werken, half 4. dus thuis brengen wordt niets. Tot hoe laat ben je bezig dan? misschien is dit beter te handelen via telefoon: 06-54268352. grt edward Last edited by Edward : 05-02-2006 at 16:17. |
|
||||
|
||||
Nee, dat wordt mij een beetje te laat. Want ik heb nog meer klanten en die moet ik wel allemaal bezorgen. Anders krijg ik een beetje problemen met mijn baas en dat hoeft van mij ook weer niet
Ik zit donderdag wel in de buurt van Leiden en soms in katwijk. Ik heb helaas geen klanten in Sassenheim. Heb jij misschien nog een andere optie waar ik hem kan afgeven. |
|
||||
|
||||
geef ff je nummer, dan bespreken we het via de phone
|
|
||||
|
||||
je had ook met de het raampje van mijn Madison kunnen wisselen, deze is groen getint ex spoiler.. ik wil wel een spoilertje op mijn madison :rock;
|
||||
|
||||
ja Hoogglans maar jij wilt mijn oude ruit echt niet hebben hoor
|
|
||||
|
||||
zo'n bekrast ding zeker mijn raampje zit er ook pas 230dkm in
|
||||
|
||||
nee, tijdens het bewerrken van mijn sleepoog voor IC buizen had ik het raam wel goed afgedekt...het kleed was op den duur toch naar benee gezakt en toen kwamen er allemaal fonken op het ruit. Nu zitten er roest pitjes in. Too bad!
|
|
||||
|
||||
inderdaad ja, niets aan te veranderen...
|
||||
|
||||
en na 5 minuten irriteer ik me al aan dat soort dingen
|
|
||||
|
||||
of ik zoek nog een cl ruit of iemand moet mij vertellen hoe je die zwarte coating van dat raam af haalt....het sjabloontje van het 3e remlicht. Het is allejezus hard en volgens mij is het zelfs gemoffeld.
iemand n idee??????? |
|
||||
|
||||
Quote:
denk dat je daarvoor beter een nieuwe topic kunt aanmaken want info vragen in verkoop/of gezochjt topics werkt meestal niet. |
|
||||
|
||||
ik heb nog n ruit in goede staat liggen, over de prijs worden we t wel eens denk k, PB me maar effe
zit geen coating, remlicht, spoiler of wat dan ook op. enkel de ruit met de rubber, en je kan evt de klep dr bij kopen als je die nog nodig zou hebben... laat maar wat horen groeten, chris |
|
|||
|
|||
heb ook nog wel een ruit staan
|