|
||||
|
||||
Vw Wob....
Hallo beste forummensjes!!
Ben ik de enigste of loopt het niveau van de vw wob (magazine voor de leken) erg achteruit...alleen nog maar plastic fantastic!!! en het ergste is dat we 2 maanden geleden nog een nieuw abo hebben genomen :-( .... Maar mini bracht gister de Ultra vw mee...das het betere werk!!! mooie artikelen en veel info over leveranciers.... Na dit jaar gaan we weer voor de scene!! grtz..Vic...
|
||||
|
||||
plastic fantastic kan ook mooi zijn
|
|
||||
|
||||
Je bent niet de enigste die dat vind maar misschien een domme vraag maar is ultra vw ook een blad zoja ken het niet
|
|
||||
|
||||
@pedaalemmer...mag best wel beetje plastic in staan maar niet een heel blad vol!!!
@Cabrioow:...Ultra vw is een engels blad... Hebben al een hele kast vol met bladen liggen...zowel duits engels etc....maar kwaliteit valt me de laatste tijd zo tegen...(heeft ook met onze smaak te maken tuurlijk)... Maar volgens mij houdt de die-hard veeweefan niet van teveel plastic of heb ik het mis???? grtz...Vic..
|
||||
|
||||
Ik koop zelf niks anders meer dan de VW Performance mag, of is het nou de Performance VW mag.
Ik vind daar de kwaliteit hoger van dan van ik noem maar iets, een vw speed of vw-scene, enz enz... |
|
||||
|
||||
sluit me bij Kevin aan, de PVW is eigenlijk een van de weinige kwalitatief hoogwaardige (zozo) vw magazines, niet helemaal volgepropt met recalmes en goeie artikelen, niet alleen mooie foto's
|
|
||||
|
||||
Ik vindt de vW Ultra ook wel cool. Ok je bent vrij snel uitgelezen, en het is een duur blad, maar er staan wel vaak hele coole auto's in (als je van verlagen houdt, etc.etc. )
|
|
||||
|
||||
Performance VW vindt ik een goed blad met mooie reportages van auto's uit diverse landen, enkelt de prijs van meer dan 10 euro is zozo...
|
||||
|
||||
ultra vw is super....
lekker veel mix tussen de water en de lucht gekoelden..... sticker van ultra vw zit al op de zijruitjes
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
PVW en Ultra zijn zeker goed, maar ja, de prijs he... Het beste alternatief vind ik de VW Speed, daar staan deze maand weer leuke dingen in..De scenes vind ik vaak bagger, al is het alleen al vanwege de vertaling (in het duits en engels klinkt het toch een stuk diikker... )en het gebrek aan advertenties..
|
|||
|
|||
@ CostumBug: VW scene stopt met de NL versie zal wel vanwege de slechte taal zijn die erin staat.
voor de rest kan ik hier maar weinig mooie bladen vinden er is wel 1 goede boekenzaak hier in Oss, maar ja, ik kom niet zo vaak in t centrum meer |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb gewoon een abo in Duitsland op de VW-Scene, en heb hem al op de deurmat liggen als de winkels hem nog niet in de schappen hebben !! En ik lees hem iedere maand weer met veel plezier (al 13 jaar lang). Grtz................. LRR