|
||||
|
||||
golf1 18'le mans
ook maar een paar bbs'jes gekocht voor 2006
|
|
||||
|
||||
Ik wilde dat ik mezelf zo kon verwennen in 2006, leuk wieltje!
|
|
||||
|
||||
hele mooie wielen, ben echter benieuwd
of het wel mooi is 18 inch onder een één.. |
|
||||
|
||||
Het lijkt mij idd ook veel te groot onder een golf1.
Maar zijn wel superdikke velgen. Ik ben wel benieuwd naar een foto als ze er devinitief onder zitten!!!!!!!!
|
||||
|
||||
hele dope wielen
maarruh 18inch??? wel heel groot ben benieuwd |
|
||||
|
||||
Nu nog ff een paar hele lage gomballen en dan komt het wel goed met die 18ers, anders pers ik er wel wat volrubberen ringen op van 2cm hoog
|
||||
|
||||
Ben verliefd...............
|
||||
|
||||
8,5j x18' voor en 9,5j x18'achter
Je ziet het, Het kan toch gewoon En het zal toch niet te groot zijn verliefd............... op de wielen of op de auto ps ruud Bedankt voor het mee helpen van het afbeiten en het polijsten van de velgen. Heb ze pas om 1 uur binnen gehad en ze zijn al weer bijna klaar. Last edited by 20vttyp1 : 28-01-2006 at 21:53. |
|
|||
|
|||
super mooi !!!
|
|
||||
|
||||
Dit is super!!!!
18inch:
|
|||
|
|||
dus het moet gaan
maar wat voor banden maat moet er dan op |
|
||||
|
||||
Hele fijne velgen !! 18" is wel enthousiast, maar met je "dikke bumpers" zal het optisch nog wel meevallen denk ik !!!
Hou ons op de hoogte als alles eronder hangt he !!!!!! Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
LE MANS 18' er onder maken of toch de revolutions 16' laten zitten.
geef je mening maar. had zelf al wel meer reacties verwacht. |
|
|||
|
|||
le mans 18' zou ik er denk onder leggen... ah misschien trouwens toch maar eerst eens kijken hoe het staat met banden
groetjes sjoerd |
|
||||
|
||||
revo`s!!
|
||||
|
||||
denk dat kwa grootte de revolutions hem beter zullen staan. Maar man o man....gooi er eens gauw bandjes op zodat we echt kunnen kwijlen..
|
|
||||
|
||||
Ja de brete gaat wel passen op de voor schokbrekers na
Die hebben even een modificatie nodig want ze zitten tegen de velgen 8,5x18' et 30 9,5x18' et 34 Maar wat voor banden zouden er op moeten 215-35-18 is het laagste wat ik kan vinden. En wat de hoogte dan is weet ik zo niet. Moet eigelijk 20 serie hebben dat is 2 inch kleiner. en anders maar weer in de bingo met die wielen, of de revo's in de bingo |
|
||||
|
||||
Super mooie velgen, maar tering... 18"
|
||||
|
||||
ganz geil