|
||||
|
||||
ff voorstellen en meteen vraagjes
ik ben bas en dit is mijn mk1 uit 1983 met een 1500tje de vorige eigenaar had het over een sprinter (zegt me niks als jullie wel wat zegt hoor ik het graag)
mijn mk1 tje ziet er op zich nog netjes uit maar, de dashboard verlichting werkt niet de zekeringen is nog wel goed wat kan het wezen. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
ehm lampjes doorgebrand ? de simpele dingetjes: kabel los of onderbroken naar je circuit achterop instrumentpaneel, massa los of onderbroken van dit circuit. slecht contact op de stekkers achterop je zekeringenkast. slecht contact van de zekering. offe.... draairegelaar om de lichtsterkte in te stellen van het instrumentpaneel defect; electrisch circuit van je instrumentpaneel defect (komt volgens mij niet zoveel voor); verbinding zekering naar stekker achterzijde van de zekeringkast onderbroken. overigens welkom op dit forum ! Last edited by bcty01 : 06-02-2006 at 11:54. |
|
||||
|
||||
Welkom hiero!
Lekker brede steelies...zaten die er al onder? jammer dat het velgbed niet helemaal egaal is |
|
||||
|
||||
Welkom hier
Mooi karretje zo op t eerste oog... Kleur is ook super |
|
||||
|
||||
welkom!
lijkt me eerder een gewone LX i.p.v een Sprinter |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij zit er een plastic ring op welkom hier, ziet er niet slecht uit kerel, verder nog plannen met de golf
|
||||
|
||||
Hey welkom mooi golfje ziet er strak uit!
|
||||
|
||||
zit inderdaad een ring over de velg heen...
de auto is inderdaad een lx maar er is een andere motor onder gekomen. het beestje gaat nog 10cm omlaag en ander uitlaat systeem webers er op en mischien nog een paar andere dingen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vrees dat als je 10 cm omlaag gaat, dat je dan ook iets aan je spoorbreedte moet doen... |
|
|||
|
|||
voor zul je niet meer als 3-4 cm halen... want dan ligt je scherm op de band!!
leuk golfje dat wel, alleen vind die plasitc randen op de wielen ook niet zo... |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat dit een sprinter is, of is geweest. Hier heb ik een oude folder over de sprinter, heb zelf een oranje in m'n bezit.
Deze link heb ik een x van hajee gehad, ook iemand van dit forum. Dit was zijn sprinter |