|
|||
|
|||
golf 2 1.6d 1991 alle delen + leer te koop
Een vriend van mij heeft zijn zojuist afgebouwde witte golf 2 total loss gereden zonder zijn schuld.
Het gaat hier om een golf 1.6d uit 1991 die altijd dealer onderhouden is, met een km stand van 170000 km. De auto is aan de links voor aan de voorzijde geraakt dus motorkap linkervoorscherm en motorkap zijn niet meer bruikbaar. Dus nu is dit te koop: Een perfecte motor! Geen olieverbruik ! 170000 km Met gereviseerde dynamo, motorsteunen, bak alles erbij. vraagprijs 300 E? Een votex middenconsole zonder meters. 35 E? Een witte dikke achterbumper in nette staat. 40 E? Verlagingsveren 60/40 met orginele schokdempers 50 E? Orginele nette blauwe deurpanelen met speakerroosters(geen leer)3drs 20 E? 4 matige ATS Cup velgen met goede banden 100 E? Orginele hoedenplank zonder gaten 25 E Voor de rest is hij nog compleet Leren blauw edition interieur 3 deurs zonder deurpanelen in nette staat 300 E? of een goed bod weet namelijk niet wat het waard is. Last edited by vento tdi : 03-12-2005 at 17:51. |
|
|||
|
|||
NIEUWE PRIJS LEER!!!!
en tevens een upje |
|
||||
|
||||
waar kom je vandaan? eventueel interesse in de votex console.
|
||||
|
||||
issi al verkocht die votex console ??? zo nee waar komt u vandaan ???
|
|||
|
|||
veren
k heb wel intresse in de veren en schokkers maar waar kom je vandaan en wat is de prijs laat het ff hoore (past toch op een jetta 2 uit 1990 )
|
|
||||
|
||||
Heb je het interieur nog?