|
||||
|
||||
Vw Meeting Lingen ???
Luitjes,
Weet iemand wanneer de VW meeting in het duitse Lingen is ??? Grtz............ LRR Ps: Zijn er nog meer mensen (vooral vanuit het Hoge Noorden) van plan om daar heen te gaan ??
|
||||
|
||||
ik ga wel wel van uit het hoge noorden vorig jaar was het 29 mei
Last edited by parebool : 22-01-2006 at 13:18. |
|
|||
|
|||
denk dat ik er dit jaar ook wel heen ga
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest. Was absoluut de moeite waard. Ben ook wel benieuwd wanneer het dit jaar plaats vindt.
|
|
||||
|
||||
Ik weet ook niet wanneer de meeting
in Lingen is... Denk dat we er dit jaar ook wel weer zijn
|
||||
|
||||
Nou, voorstel van mijn kant: Laten we met z'n allen die kant op cruisen vanuit het Hoge Noorden !!!!!
Als het eind mei is, zal het spannend worden of ik dan met de Einser meega. Maar ik hoop dan een vette nieuwe daily te hebben, dus "kein Thema" !!! We houden het even in de gaten, en kunnen dan tzt wel ff wat afspreken !!! Goed idee ??? Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
Als ik het in mijn drukke schema kan passen cruise ik ook wel meven heen denk ik...Spreken we elkaar nog wel even over, LRR!
|
||||
|
||||
Quote:
Is prima kerel..........kan ik die C2's van je nog ff onder kwijlen !!
|
||||
|
||||
Rij ik ook mee Fred! Zet ik mn nieuwe Porsche s4 wielen er ff onder.
Maar tzt hoor ik het wel van je. En anders moet iedereen je hier maar ff helpen met de mk1 er komen zoveel luitjes hier uit de buurt van dit forum!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
jup jup, dan zal m'n jet mk1 ook wel rijden heb al paar leuke verlagingssetje gespot op ebay.de enigste "nadeel" er kan maar 1 persoon met me meerijden in de jetta
|
||||
|
||||
Quote:
Geeft niet, desnoods huren we een bussie !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien gaat ik wel mee met de jetta 1 16v... Ben er al druk mee bezig!
|
||||
|
||||
Quote:
Maakt mij niet uit, dan kwijl ik die gewoon onder !!! Collega Erwin G60 gaat even via z'n pa (die werkt daar ergens in de buurt) informeren wanneer deze meeting exact is. Dus hoop dat we snel even de datum vast kunnen stellen !!! Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Wat? jij ook al?
|
||||
|
||||
Quote:
Tja...had het plan al een tijdje liggen, en kon nou een net blokkie kopen...Maar degene die mij er mee helpt heeft er net eentje in die van hem gebouwd, dus erg origineel ben ik ook al niet meer...Maar daarom; dubbele solexen (die andere gozer heeft throttle bodies besteld )
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ej dan wel n boel foto's maken en posten, en dan ook zeg maar wat je allemaal voor dingen tegenkomt wat je aan moet passen en hoe? dan kan ik de kunst n btje bij jou afkijken. ben zelf trouwes van plan om er webers op te zetten maar das pas voor later. standaard blokkie met bak weet ik al te liggen bij iemand, blok komt uit n rocco dus past mooi, is alleen een PL blok.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een KR uit een type 1 cabrio, past dus ook zo...Heb er dubbele solexen bij, maar ga eerst even met injectie rijden. Er zijn geen probleempunten tot nu, alleen hou even rekening met je uitlaat (voorpijp) Ik heb er een 4-in-1 bij, dus das geen probleem, maar een andere oplossing kan wel lastig worden...Voor de rest is het net LEGO!
|
||||
|
||||
Letten we wel even op: Lingen is 'vanoudschher' een Polo Treffen.
Natuurlijk is ook deze in de jaren verbasterd tot VW en uiteindelijk VAG treffen, maar Polo'kes voeren toch nog wel de boventoon. Schaamt u niet, komt allen met uwen bling bling Polo (Tagestreffen, dus de sfeer is niet te vergelijken met Mania, Worter of welk ander meerdere dagen treffen: vooral bokaal jagers dus)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, ik had al wel gezien Sjampoo dat de organisatie in handen is van de Polo Club Lingen e.v. Maar aangezien dat het lekker dicht in de buurt is, dan nemen we al die Polo's op de koop toe Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Ach en het is allemaal 1 groote familie VW. Dus dat word vast wel gezellig. En hoe meer zielen hoe meer vreugd. Daarom moeten er zoveel mogelijk mee!!