|
||||
|
||||
Veel golf MK2 spul voor weinig ! ! !
TE KOOP voor een 5-deurs Golf MK2:
deuren rondom €15,- / per stuk achterklep €15 voorstoelen en achterbank zonder hoofdsteunen €20,- achterbumper €25,- ramen rondom (bied maar!) spatscherm van links-voor €25,- originele achterlichten €15,- voor de set originele koplampen €25,- voor de set dakdrager €30,- (heb ik net nieuw, maar k heb en mooiere gevonden dus kan ie weer weg. tis ook de prijs die ik ervoor heb gegeven) LET OP: de meeste prijzen zijn vraagprijzen! t staat niet in de weg, maar k maak dr liever iemand gelukkig mee dan dat ze hier stof staan te vangen... Last edited by breadfan83 : 31-01-2006 at 02:21. |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
op verzoek breadfan83 opgeschoond
|
|
||||
|
||||
Quote:
verkoop je alleen de hoofdsteunen??? of stoelen en de achterbank? en heb je foto's? Mzzl, Arjen ps: waar kom je vandaan |
|
||||
|
||||
Quote:
effe ge-edit: t moet dus zijn ZONDER hoofdsteunen...typefout... btw, PB sent |
|
|||
|
|||
welke leur zijn die deuren?
|
|
|||
|
|||
Kleur sorry
|
|
||||
|
||||
das verschillend
de deur aan bestuurderszijde voor moet gezet worden. deze heb ik zo gekocht maar k kan dr nix mee. de andere deuren zijn blauw-grijs en n deel zwart de klep is ook zwart |
|
||||
|
||||
schop, stamp, trap, kick, UP
|
|
||||
|
||||
alles moet weg, up up up
|
|
||||
|
||||
nog maar n schop dan, komop, wie komt die deeltjes ophalen?
waar ligt t aan? prijs? foto-gebrek? afstand? of gewoon niet nodig? |
|
||||
|
||||
en UP!
|
|
||||
|
||||
up
en dr is een dashboard bij gekomen voor golf MK2 omdat er een prijs bij moet zeg ik 40 euro... maar ook hiervoor NET ALS MET AL HET ANDERE : VRAAGPRIJS!!! dus biedt en t is misschien wel van jou! t zit nu in de auto, maar k heb een gevonden met chrome bies, das dus ook de reden dat dit weg moet! t is compleet en onbeschadigd. gewoon standaard zwart dingetje. |
|
||||
|
||||
up!
|
|
||||
|
||||
schop
|
|
||||
|
||||
k krijg n voetbalknie jongens...
komop, verlos me van dat geschop en de onderdelen! |
|
||||
|
||||
up, bied maar raak. alles mag weg, en snel n beetje!
|
|
||||
|
||||
t is nog steeds niet weg
bied maar effe wat , ik zal dr over nadenken. (dat betekend wss JA) de meeste delen kan ik wel meenemen naar de volksmeet! dus mocht transport een probleem zijn kom je gewoon gezellig naar de knuffeldag en ga je met wat leuke dingetjes naar huis! |
|
||||
|
||||
Mag 'n slotje op!
Danku.