![]() |
|
||||
|
||||
![]() pppfffffff......das een flinke klap geweest zeg......
![]() Gr. michiel
|
|||
|
|||
![]() damm jammer man. Hoop dat het met de bestuurder/bestuurster beter gaat.
|
||||
|
||||
![]() sssssssssssssst, stil, die zijn we aan het kopen... voor de motor en versnelleingsbak, om in de spijlbus van tim te zetten, en de ragtop die is gereserveerd voor een hot rod van michiel en robin..
afblijven dus !@! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik reed daarlangs, vlak na het ongeluk...heb nog ffies staan kijken....
altijd zonde, zo'n mooie luchtgekoelde...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu zijn Jappie en Tim weer blij! De 1 zijn dood is de ander zijn brood. Tis maar te hopen dat de inzittende nix hebben.
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen ben ik met Black Devil bij een sloopbedrijf in de buurt geweest en daar stond ie.....hele rechter zijkant plat. We hebben meteen gevraagd of ie te koop was maar helaas, de verzekeringszaken zijn nog niet rond dus moet iedereen er van af blijven. Hij stond bovenop een container geparkeerd (middels vorkheftruck).
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit las ik op de keversite |
|
||||
|
||||
![]() Hij stond idd op een container, ik snapte er geen reet van, totdat ik de andere zijde zag..............zoooo zonde
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hij staat inderdaad mooi erop, kon precies ff bij de motor kijken.
ik hoop dat die sloper zich aan de afspraak houdt, ik ben benieuwd..
|
||||
|
||||
![]() @jasper ovaal
Quote:
zie keversite ![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop: 1303 voor de echte klusser. zit nog wel werk aan.
![]()
|
||||
|
||||
![]() sorry,zou er niet wakker van kunnen liggen...........een 1303..........als het nou een bril of ovaal was ok..........
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by primer-look : 31-01-2006 at 17:56. |
|
||||
|
||||
![]() hij is terug, top, skywalker,
blijft altijd klote, wat voor auto of merk je ook rijdt, als je er tijd en moeite in heb gestoken. is ieder krasje teveel.. OJa, sky, nog gefeliciteerd he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is een bijzonder kind, en dat is ie.......
|
||||
|
||||
![]() Hij is terug, en hoe
![]() Belangrijkste blijft nog steeds dat de bestuurder en nix (langdurigs) aan over houd, ik zou het nie mee willen maken.
|
||||
|
||||
![]() @ skywalker, ik zocht nog naar de juiste woorden voor die stijlloze opmerking over een 03, maar ik denk dat jij de juiste toon hebt weten te raken, chapeau.
Respecteer elkaars trots gewoon Greetz Ron