|
|||
|
|||
Interieur 61er ragtop ?
Bestaan er hoezen voor mijn interieur in deze kleur ongeveer ?
Of kan ik niet anders dan het te laten overtrekken ? iemand goeie adressen daarvoor ? Danku |
|
||||
|
||||
hej lijkt mijn intrieur wel
bwjr 1963
|
||||
|
||||
René van Brunschot bekleedt veel kevers in goede kwaliteit: http://www.kevermagazijn.nl.
En http://www.wolfsburgwest.com, weliswaar in de VS, maar wordt vaker gebruikt door NL-se keverrijders Grtz, Bram. |
|
||||
|
||||
En een TMI setje? Had Leon toch ook?
|
|
||||
|
||||
cool kevertje! meer pics?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, voor rond de 200 euro heb je van wolfsburgwest een setje in Nederland.............
|
||||
|
||||
Naar NL verscheept of koop je een set hier ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met creditcard kopen bijj WBW.com, en dan heb je m binnen 5 werkdagen in huis
|
||||
|
||||
Zier er wel netjes uit, zou het ook voor bussen bestaan?!
|
|||
|
|||
Hebben ze bij de douane moeilijk gedaan en douanerechten en btw berekend of kwam het pakje met de bekleding zo aan?
|
|
||||
|
||||
@ vwcrewcab: bestaat idd ook voor bussen !
@ Feto: moest idd douanekosten betalen, rond de 40 euro setje zelf was 139,- dollar, zeg 110 euro 110,- voor de set, 40,- doune en 30,- verzenden.
|
||||
|
||||
Quote:
Hebbe hebbe hebbe
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je dan 2 stoelhoezen? Of zit de bank er ook bij? In de laatste geval vind ik het best meevallen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Leon hier @ Erwins place: Het is een complete set, dus een 2-delige achterbank bekledingsset, en een 4-delige voorstoelen bekledings set. Dus 2 zittingen en 2 rugleuningen. Valt zeker mee, daarom ga ik ook weer een set voor de ovaal bestellen binnenkort |
|
||||
|
||||
wellicht als je het via deze mensen verstuurd dat je nog wat geld kan uitsparen?
http://www.fromus2eu.com/introduction.htm
|
|||
|
|||
Dan moet de waarde op het douanevignet als laag worden aangegeven (b.v. <25 USD) en het geheel moet een gift zijn. Als het van een bedrijf afkomstig is wordt de douane achterdochtig en zeker als ze de bijgesloten rekening bekijken....
|
|
|||
|
|||
@Leon: Thanx! Dan vind ik het zeker de moeite waard, voor deze prijs met dit resultaat!!!
Misschien dat ik het toch maar eens moet gaan overwegen! ;P Ik vind rood interieur zó mooi! |
|
|||
|
|||
Ik heb ondertussen een occasie interieur gevonden, identiek van kleur en stof als hetgene dat er origneel inzat, maar in betere staat.
|