|
|||
|
|||
project kever 1958
Hallo
Hier bij zal ik het één en ander over mijn kever project gaan vertellen. Het is een kever uit zweden bouwjaar 1-1-1958 Ze zijn er in 1980 al aan begonnen en toen weer weggezet. Hij moet standaard maar wel lekker laag komen. Vandaag 24-06-2006 ben ik begonnen aan het project Wat is er al gedaan Deuren en kleppen er uit Bedrading los gemaakt Bovenkant van onderkant los gehaald. En alles van de bodem verwijdert. Eerst nog wat slijpen aan de bodem dan word hij gestraald en kan het lassen aan de boden beginnen dan weer stralen en dan 2x in de groene epoxy dan komt er één of twee lagen por 15 over en één laag por glans. Dan kan het opbouwen gaan beginnen. Hier bij wat foto's [IMG]P1010001.JPG[/IMG] Last edited by hanshoog : 24-06-2006 at 19:27. |
|
|||
|
|||
nice! dus daarvoor moest de spijl ruimen!
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
De kever bodem is gestraald
Gaan twee nieuwe bodem platen en een onderkop op. Dan word hij weer gestraald en in de epoxy gezet. Zaterdag de voor as verlaagd met de dikke rasterplaten. Zal z.s.m. foto’s er van opzetten. Gr Hans Hoogendam Gezocht Goede voor ruit met het grote logo. Verlaagde spindels |