|
||||
|
||||
Foto shop Omega fuchsen
wie wilt voor mij een foto sjop maken van deze velgen?
ik wil graag dat de diepere gedeelte zwart worden gekleurd! wie kan mij daarmee helpen? alvast bedankt jongens en meisjes!
|
||||
|
||||
Waar komt het onder? Er staat hier een setje omega fuchsen te koop he.
|
|
||||
|
||||
deze zijn al in bezit en niet voor de verkoop!
komen onder een 71'er t2a panel
|
||||
|
||||
zoiets? ff vlug gedaan hoor, dus niet te kritisch aub
|
||||
|
||||
krieties?? ik nee hoor! ik ben allang blij dat jullie wat voor me willen doen!
thanks mate!!!! ik hoop op meer reacties!!!!
|
||||
|
||||
kan die misschien iets donkerder? of is dit veel werk
|
||||
|
||||
Quote:
voor mij wel sorry
|
||||
|
||||
hmm jammer!
maar ik ben je zeer dankbaar voor de enige fotoshop! miss dat andere de jop van Matheo donkerder kunnen krijgen???
|
|||
|
|||
ik zou het andersom doen denk ik..
dieperliggend deel en velgrand gepolijst de rest donker... lijkt dan wat op Der Steiner rad...
|
|||
|
|||
dan krijg je zoiets (geen fotoshop, dus paintskills...) maar het idee is er :-)
|
||||
|
||||
Beetje donkerder
ff met contrast e.d. zitten kloten............krijg je zo iets
|
||||
|
||||
te gek jongens!,
wil iemand misschien het idee van sancho uitwerken? dus het dieper gedeelte zo laten en alleen de spaken donker kleuren! alvast bedankt....
|
||||
|
||||
ik ben zelf aan het proberen geweest met macro media fireworks
maar nu heb ik wat getekend in layers. layer staat aan maar, datgene zie je alleen als je op het tabblad ''original'' drukt als je op ''preview'' druk beeld hij de layers niet! hoe krijg ik dit goed voor elkaar? want als ik nu save, veranderd er niks?? wie kan mij helpen?
|
||||
|
||||
niemand????
|
||||
|
||||
Is even vlug vlug gedaan, maar beter dan nix toch? Owja en mijn digitale blanke lak was ook nog op
|
||||
|
||||
ook bedankt!
weet jij toevallg hoe dat macro media werkt? ik heb het nu ook voor elkaar wat jullie allemaal hebben gemaakt maar als ik het plaatje save wordt het een .png bestand?? en die layer die je er over tekent zie je niet op het gesavede plaatje?? raarrr hoe doe je dit? ik ben een leek met foto soepen...
|
||||
|
||||
In Fireworks slaat hij altijd je werk op als .PNG. Dit is je werk-bestand. Wil je er een .jpg van maken dan moet je de export functie gebruiken. Doe je export preview dan kan je een en andere afstellen...
qua layers, moet je ze wel in de juiste volgorde zetten. Is dat niet je probleem? |
|
||||
|
||||
Is dit het setje van marktplaats??ik wilde ze gaan halen en toen waren ze net weg,hij kon ze opeens voor meer verkopen
|
|
||||
|
||||
Bij mij komen ze er zo op,VOLPOLIERT!!!
Deze komen dit jaar onder "Der alte " zijn bussie Half gepolijst half zwart Last edited by M.I.V.W : 18-01-2006 at 17:27. |
|
||||
|
||||
Wat voor wielen zijn dit eigenlijk, Omega doet mij aan Opel denken?
|