|
||||
|
||||
cleane klep plus deuren met audi80 klinken
heb hier te koop een achterklep half strak. 60euro met inruil andere klep..
zonder inruil 100euro!! 2 deuren met audi klinken erin gelast goed gelast weinig plamuur.. zo 230euro met inruil 170euro.. richard.. foto,s volgen nog.. tevens cleane van vele onderdelen van elk type vw... mail me voor de prijs... |
|
||||
|
||||
tevens cleane van vele onderdelen van elk type vw... mail me voor de prijs...
lupo?
|
||||
|
||||
lupo wat!!! kan wel ja zeggen maar wat moet er gecleaned worden???
|
|
|||
|
|||
vanwaar ben je?
|
||||
|
||||
Quote:
miss de hele lupo? van mij kan je wel een vrijwaringsbewijsje krijgen hoor Richard
|
||||
|
||||
Misschien lees ik eroverheen maar voor welk type auto zijn deze onderdelen?
|
|
||||
|
||||
deze spullen zijn voor een polo3..
ik ben van eindhovuhhhh ... hele lupo,s worden ook aangenomen binnenkort een hele polo3 mooi strak maken.. |
|
|||
|
|||
en je kunt ook deuren van audi 80 handgrepen voorzien?
|
||||
|
||||
ja van alle type vw,s en als je wilt kun je de deuren komen testen ik heb er nu 2 klaar en die gaan open met 1 vinger!!!!
lasnaad word netjes afgewerkt en er trekt niks krom want we koelen meteen en dat werkt perfekt.. mvg richard.. ps audi klinken kosten mij ook gewoon 50euro via ebay...(audi80) a6 is duurder... prijzen verschillen per type in verband met de aansluiting... |
|
||||
|
||||
spuitklaar afgeleverd?
|
||||
|
||||
ik lever het in de primer af dus alleen de klinken in de primer en niet de hele deur bij wijze van spreken dus niet spuitklaar wel afgewerkt..
mvg richard |
|
||||
|
||||
upje...
|
|
||||
|
||||
de achterklep.(is al verkocht maar plaats de foto zodat je kan zien hoe ik het aflever) eventuele bestelling kan altijd de audi klinkjes. (nog niet verkocht) |