|
||||
|
||||
Toch wel zonde
|
|
||||
|
||||
niks zonde!
mooi! |
|
||||
|
||||
Quote:
misschien als ie er normale wielen onder zet |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Pimpin !!!!!!!!! Big Time !!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Doe mij maar gewoon een lage type 3 al dat gezucht en gepuf hoeft van mij niet... en wat betreft de wielen:
|
||||
|
||||
idd zonde van de auto. gewoon zakken en een iets minder modern wiel er onder zou veeeeeel beter zijn
|
||||
|
||||
de wielen zijn te modern en wat heb je aan airride? je kunt op shows je auto zo laag zette dat je er niet mee kan rijde en verder? je kunt bij het stoplicht je sigaret die je uit het raampje hebt late vallen makkelijk oprapen... verder kun je er niet veel mee lijkt mij want dat op en neer gaan heb je na een tijdje ook wel gezien. alleen maar geldverspilling. hij had beter mooie velge kunne kope voor het geld dat hij aan airride heeft besteed
|
|
||||
|
||||
Quote:
"je kunt bij het stoplicht je sigaret die je uit het raampje hebt late vallen makkelijk oprapen" Wat dacht je van uitdrukken met je dorpel Nogmaals airride is een leuk speeltje en heeft meer nuttige eigenschappen dan alleen maar laag staan op een meeting ,maar ik heb nu effe geen zin om WEER het hele verhaal uit te leggen. |
|
||||
|
||||
Quote:
aaaaaaaaaaaah?? nog één keertje dan! |
|
||||
|
||||
Nou, ik zou me prima kunnen behelpen met een auto in deze toestand...
|
||||
|
||||
heb je ook het fimpje gezien waarin de kever het opneemt tegen een ferrari in de sprint? Gok eens wie er wint
|
|
|||
|
|||
alleen het is geen airride...
hydraulics zie je wel meer in USA, schelen die prijzen zoveel met hier? |
|
||||
|
||||
weet je dat wel zeker dat het hydrolisch is ?
Volgens mij gewoon airride je hoort hem namelijk leeg lopen en dat hoor je met hydrolisch niet
|
|||
|
|||
Denk toch echt dat t AIRRIDE is als je ziet hoe ie na veert dat doen hydrolics
niet zo, en bij hydrolics komt ie harder omhoog en stuitert ie meer!