|
|||
|
|||
schroefset besteld...
edited
Last edited by MellyVille : 31-10-2006 at 19:56. |
|
||||
|
||||
gewoon ff afwachten (zoals gezegd al door mij) ff geduld hebben komt echt wel goed. zoals je zelf al zei had hij problemen met de levering, misschien is er weer iets gebeurd bij de levering, en als Thom en Rene er ook hebben besteld dan zal het wel goed komen, ff geduld zou ik zeggen, hoe kut ook
|
|||
|
|||
ja ik kan niet meer doen als wachten, maar wat moet ik doen mocht ik nou niks krijgen? wat voor opties heb ik dan? kan ik m'n geld nog terugvorderen via mijn bank? moet ik iets met rechtzaken proberen?
|
|
||||
|
||||
je had gewoon bij nlpower moeten bestellen
binnen een week binnen en nix voorruit betalen,gratis thuis bezorgd en bij de postbode betalen bevalt mij altyd prima |
|
|||
|
|||
uhmm, goh bedankt lwin
sorry maar wat moet ik daar nou mee? ten 1ste, ik wil geen Catec of FK, ik wil supersport, dus besteld bij diegene waar thom het ook vandaan heeft, en ten 2e, ik zou graag willen weten wat ik moet doen mocht ik vandaag nog niks binnen krijgen :S... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey elwin, bezorgd NL-Power gratis thuis?
|
||||
|
||||
Vraagje : wat kost een Supersport setje daar incl . versand ?
PM me ff de prijs en eventueel een adres . Ga m liever zelf halen als het in het Ruhr gebiet ist |
|
||||
|
||||
www.bolku.nl kan ook hele leuke SuperSport-setjes leveren.
|
||||
|
||||
ik heb zoiets ook al 2 keer gehad .
heb vorig jaar de bh voor de bus bested in duitsland heb ik 1,5 maand op gewacht ik denk krijg dat ding nooi maar hij kwam toch ! die kerel had ook een probleem met leveringen . en dit verhaal nog een keer 4 weken geleden een bh besteld voor golf 1 zou ik met 10 dagen binnen hebben kreeg ik ook gisteren pas ! gewoon die vent vaak mailen wanneer hij nou komt ! volgens mij bestellen hun het op bestelling dus als hun het geld binnen hebben gaan ze bestellen , en als je dan een leverings probleem hebt dan duurt het ff . hoop dat hij gauw komt !
|
||||
|
||||
o ja volgens mij kun je binnen 4 weken je geld terug vorderen ! weet het niet helemaal 100% zeker hoor ! zou je je bank moeten vragen
|
|||
|
|||
bedankt jasper! de bank is op zaterdag toch ook voortaan open? ga er dalijk gelijk ff langs!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
yep, rekenen geen verzendkosten, en binnen een week binnen. en melly, niet lullig bedoelt ofzo hoor maar ik heb het niet zo op die via via een vriend van daar de neef van in duitsland als mijn set niet binnenkomt kan ik altyd nog ff bellen of desnoods naar de zaak toe |
|
||||
|
||||
Nl-power rekent wel verzendkosten. € 17,50 voor een schroefset.
Sterker nog ze verzenden onder rembours.
|
||||
|
||||
Quote:
heb 2x eerder wat besteld bij nlpower nooit verzend kosten betaalt 1x een schroefset gekocht bij hun in de zaak bleek niet op voorraad wel al vast betaalt en vervolgens gewoon op gestuurd gekregen denk dat je geflashed bent |
|
||||
|
||||
weet niet of nlpower ook supersport heeft
stroeve heeft ze iig wel en wat je tegen die gozer moet zeggen? dat het je te lang duurde misschien :p |
|
||||
|
||||
Quote:
dan bel je die man toch gewoon op of stuur je hem een mail of alles rond is? er is er straks maar 1 genaaid en dat is die duitser, die straks geen poen én geen schroefset meer heeft. |
|
||||
|
||||
hmmm das mooi shit mel
tja, als hij continu mailtjes stuurt dat hij `t wel opstuurd, maar het vervolgens niet doet... hmm.... lastig.. ik zou zeggen stuur em nog zo`n mailtje dat je het erg lang vind duren... en dat ie nu maar es moet zenden.... zo niet, dan neem je andere maatregelen...
|
||||
|
||||
gewoon niets meer van je laten horen. kijken of de schroefset nog komt, zoja, dan maak je alsnog het geld over min € 12,50 (helft van de terugboekkosten voor hem helft voor jou, wel zo eerlijk).
|
||||
|
||||
en?
al wat binnen ? |
|
|||
|
|||
Was/is het ook geen mogelijkheid gewoon aan hem te vragen het geld terug te storten omdat het je te lang duurt? Oftwel hij geeft het vrijwillig terug of je laat het door de bank doen, scheelt je misschien €25.
Maar als ie ook setjes aan Thom en Rene heeft geleverd denk ik dat ie wel te goeder trouw is. Waarom opeens het geld houden? Ik kan ook goed begrijpen dat je ongeduldig bent ben ik ook met dit soort dingen.