|
||||
|
||||
Dit is toch geen gezicht!!
|
|
||||
|
||||
de bovenste vind ik wat minder maar de onderste vind ik wel gaaf om te zien...
|
||||
|
||||
wahahha...denk dat heel die auto niet meer spoort
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, die kerel die 't bouwt spoort niet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die bovenste is zover ik me kan bedenken ooit door Porsche tuner gedaan . Je kan beter die onderste kopen want dan weet je tenminste dat die sneller afscheurt dan door een gerenommeerde tuner . Die bovenste is ook zo lekker zeldzaam ... |
|
||||
|
||||
Het is in ieder geval wel apart
|
||||
|
||||
Die 944 is zowiezo lelijk.. al gooide er een gierton op.. mooier wordt ie echt niet
|
||||
|
||||
Quote:
wat word van een gierton wel mooi dan? |
|
||||
|
||||
Nou, je moet er maar mee durven rijden...???
|
||||
|
||||
Deurklinken eraf slopen en de rest bij het oud ijzer gooien..............
|
|
|||
|
|||
Ik vind ze cool, wel eens van Artzt gehoord?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begrijp je als t om de smaak gaat, maar waarom zou t afscheuren?
|
|
||||
|
||||
Ik verdenk de rode van iets meer vakmanschap qua bouwsel .. geen idee waarom
|
|
|||
|
|||
Ziet er niet uit
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij is dat gedaan door DP oftewel Design Pitz, en ik vind hem wel gaaf! zo maakte Arden van de jaguar XJS ook een combi(of shooting brake) maar smaken verschillen ook hier weer duidelijkedit ff googleën: dp44 cargo Last edited by hajee : 27-01-2006 at 23:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
op meetings kun je er wel mooi in slapen! hoef je geen hotel te boeken of een tentje op te zetten |
|
||||
|
||||
Quote:
right back at ya! Die 'nog niet af' variant ziet er inderdaad niet echt 'subtiel' en 'vakkundig' uit, maar goed: welke auto in ombouw ziet er wel continu strak uit? Ik verdenk de onderste van 'zelfde bouwpakket als de rooie'.. Die 'Polo 1 style' C zuil, met soort van Zwangs-entluftung (tankklep) zie je op de rooie, en ook duidelijk op de kap van die in ombouw zijnde.. Maar goed: 't ziet er nog steeds niet uit.. en dat terwijl ik de sciwago weer wel vetjes vind.
|
|
||||
|
||||
Vindt het niet onaardig mensen!!!
die rooie heeft wel iets... Maar val altijd wel beetje op aparte dingen!!!! grtz..Vic..