|
||||
|
||||
g60 jd engineering op marktplaats
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
lader is al een paar jaar niet gereviseerd.. Jeroen levert de laders niet zo af..
|
||||
|
||||
thanx ries...
nwe drijfstang lagers na 108 duuzend km is ook beetje apart maatje uit belgie heeft met die verkoper gemailt, mag hem voor onder de vraagpirjs komen halen, heeft nu een golf rallye turbo ombouw en mist toch de g sound maar er is nu twijfel over dit blok, daarom nu dit topic
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
nou ik vind hem er niet fris uit zien.
en ja na 108 *** km dan is er serieus iets mis gegaan. trek de lader altijd openvoel naar gruis e/d. als ie zo op de pallet staat dan is vast en zeker de karterpan gedeukt. Slechte zaak i.v.m je oliepomp. Als ie zo leuk gereviseerd is verkoop je hem niet . zo denk ik dan maar weer maar laat het weten of we het mis hebben kerel groetjes
|
||||
|
||||
Kan me haast niet voorstellen dat JD zo zijn blokken afleverd of het moet al 4 jaar geleden gereviseerd zijn en dat er nu weer veel aanslag op zit maar hier zet ik ook ??? bij
|
||||
|
||||
Quote:
dan een standaard fris blok kopen en alsnog wegbrengen.. elk getuned blokje heeft eigenschappen zoals alleen zijn baasje weet.. zijn net honden wat dat betreft
|
||||
|
||||
hmmm...................dus als je chip poulie en nokkenas bij Jeroen Dik koopt,heb je gelijk een JD blok.................grappig..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
inderdaad!!! waarschijnlijk denkt de verkoper dat het zo sneller verkoopt.. of hij wil gewoon z,n geld terug verdienen die die aan jd heeft gegeven.
dan heb ik een sls motor... |
|
|||
|
|||
ziet er niet top uit ,zou hem zeker eerst es goed bekijken
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik zou em lekker laten staan denk ik en lekker een ander blokje op de kop tikken voor dat geld wat z'n revisie zgn gekost heeft koop je zowat een complete corrado g60 zal dan ook niet veel zijn dat weet ik maar als je er dan een lader-revisie op uitvoerd ben je beter uit zeker weten |
|
||||
|
||||
Wat zal je je zwaar genaaid voelen als je et ding op de bank zit en je hebt de standaard 160 pk. Jeroen D. zal toch vast wel wat infrezen ofzo? Dus zijn JD logo ofzo op die artikelen?
En alst een JD motor was, die alleen al aan tuning 1500 euro heeft gekost. Dan zette je dat ding aan een motorbokkie of iets dergelijks. Maakte je hem even schoon, en zette hem dan op de foto. Dan komt er wat meer volk naar kijken! |