|
|||
|
|||
Wie kan mijn Dellorto's afstellen??
Net met de golf mk1 naar de garage geweest voor de keuring..
Alles in orde behalve de co uitstoot.. De garage kan de carbs niet afstellen. Is er iemand hier op het forum die ze kan afstellen voor mij? Laat aub iets weten! ik wil rijden |
|
|||
|
|||
nouzeg... niemand die dat kan hier ?
|
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 10:08. |
|
|||
|
|||
Quote:
mm.. denk het niet. Heb namelijk geen reactie gehad op een pb.. |
|
|||
|
|||
niemand???
ergens bedrijven in de buurt van veenendaal ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Bel even rond bij bedrijven in je buurt, vraag er specifiek naar of ze je carbs kunnen afstellen. Als er geen autobedrijf in de buurt is kun je naar een motorarage gaan, daar zijn nog veel langer carbs gebruikt, en als laatste kun je bellen naar een restaurateur, die kan je helpen of aan een adres helpen, maar dat is waarschijnlijk wel duurder. db |
|
||||
|
||||
BCCP Gramsbergen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb alle bedrijven hier zo'n beetje gehad.. en motorzaken had ik al geprobeerd met m'n vorige auto... |
|
|||
|
|||
een maand verder, en 3 garages verder.. niemand is in staat om hem goed afgesteld te krijgen. Ik word dr een beetje hopeloos van. Is er dan niemand hier met dellorto's ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
@sjon :waare het niet dat er een vitaal stukje gereedschap in maarsen staat , waare het niet dat ik die jongen de maten van venturi's doorgemaild heb en ook van de sproeiers ,dus geen reactie klopt niet ff quote uit bericht :Heb net een Golf mk1 gekocht met een 1800 DX blok erin. Hier zitten 40 DHLA dellorto's op met venturi 30, maar de gehele sproeierbezetting is onjuist en hij loopt dus absoluut niet goed. Ze hebben de sproeiers dicht gesoldeerd en weer opgeboord? Nou heb ik vernomen dat jij hier wel ervaring mee hebt en had ik gehoopt dat jij mij de bezetting voor dit blok kunt vertellen, zodat ik ff wat nieuwe sproeiers kan bestellen. Thanx alvast, Ebbe eind quote ik hieruit dus kan conqluderen dat er rotzooi op de auto zit ,en ik niet met rotzooi aan de gang ga ,aangezien dan andermans ellende mijn ellende wordt in de verhalen ,van die gozer bakt er niks van . en daar blijf ik dus van af om een hoop gezeur te voorkomen dus om hier aan te geven ,je wordt niet zomaar van garage naar garage gestuurd reviseer eerst je carbs of koop een goed setje ,dan wil ik best ff voor je kijken hopelijk is er zo een stuk meer duidelijk
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 10:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
oa samen met 4gas tester maar 40mm zwabbers op een 8v 1.8 kan prima met 36mm venturi en 150 hoofd sproeier en 180 lucht wat ik ebbe ook doorgemaild heb via pm
|
||||
|
||||
Speedcentre in Geldermalsen kan ze voor je afstellen, heeft erg veel ervaring met carbs en stelt ze op de rollenbank af.
Gaan wij al jaren heen.
|
||||
|
||||
heb al een paarx correctie afstellingen gedaan .
ben persoonlijk niet zo van bankafstellingen .op de weg is het beste(niet altijd aan te raden )aangezien er daar andere drukken heersen onder de kap dan op de bank en ook andere temperaturen .
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties!
Serge, dit ging over de het afstellen van de carbs.. niet over de sproeierbezetting. Hierover had ik je een pb gestuurd zonder reactie geloof ik(maakt verder ook niet uit hoor).. Inmiddels zijn de nieuwe sproeiers gemonteerd en alle pakkingen zijn vervangen. Hij slaat wel aan loopt stationair redelijk, maar als ik ga rijden verzuipt hij volgens mij. Hierna is hij ook niet meer aan te krijgen. iemand suggesties hoe ik dit miss zelf kan doen? |
|
||||
|
||||
loopt er benzine uit de kleken van de carbs ? hoe is je vlotterhoogte (gesloten 6 en geopend 11)?
op hoeveelgraden staat je ontsteking ? carbs synchroon?
|
||||
|
||||
en staat deze golf tegenover de mercedes vrachtwagen garrage die naast de suzuki garrage zit in veenendaal?
|
||||
|
||||
Quote:
Ben je soms al bij Kroon geweest? ( Suzuki ) en gaat 't om een Miami blauwe Golf 1? Daar staat ie tegenwoordig niet meer.. maar een tijdje terug waren ze d'r ('s avonds) zelfs mee bezig. Distributie op tijd?
Last edited by sjampoo : 13-07-2008 at 20:08. |
|
||||
|
||||
idd is de basis op tijd
|
|||
|
|||
Carbs staan waarschijnlijk niet synchroom, zijn voor nu met de hand afgesteld en heb de ontsteking nog niet nagekeken, omdat ie stationair mooi liep. Hoeveel graden voorontsteking moet ie staan en waar staan de merktekens, op de poelie?
En staan de maten op de vlotter? |