|
||||
|
||||
1.816vKR Injectie Onderdelen
Te Koop aangeboden:
Resterende 16v onderdelen - Dynamo: €40,- - Startmotor: €40,- - Radiateur+vin+houder: €40 ,- - Powerrohr: €15,- Of in 1 keer, dan €110,- - Golf KR InlaatSpruitstuk met gasklep: Verkocht - Injectie omvat Injectoren/Leidingen/Spinnenkop: Verkocht - Kabelboom geheel compleet: Verkocht Foto's kunnen gemaakt worden Last edited by marf_16v : 24-02-2006 at 19:09. |
|
||||
|
||||
Up!
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien ook nog de toe- en afvoerleidingen voor de benzine die aan de spinnenkop zitten vanaf de tank/benzinepomp ?
Hoef alleen maar het laatste gedeelte .. dus niet de leidingen onder de auto etc |
|
||||
|
||||
yep ook aanwezig, met injectoren eraan neem aan dat je die leidingen bedoelt?
|
|
|||
|
|||
heb misschien wel interresse in die injectors, wat is het nummer daarvan wat erop staat, dan kan ik dat morgen of maandag ff controleren
m |
|
||||
|
||||
primaaa, zal morgen even voor je kijken welke het zijn
|
|
|||
|
|||
die kabelboom heb je die nog toevallig? ben op zoek naar een voor een corrado 1.8 16v kr.
mvg yuri |
|
||||
|
||||
Is zeker nog aanwezig!
grtz, Marvin |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb aan de bovenkant het volgende kunnen ontdekken: 747 daaronder stond nog op de injector: 0437. Die spinnenkop gaat b.t.w wel compleet weg Voor verdere vragen hoor ik het wel. grtz. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die bedoelde ik niet.. die ik bedoelde heb ik ondertussen al gevonden. Succes met verkoop. |
|
||||
|
||||
Up!
|
|
||||
|
||||
kick omhoog
|
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Het spul is nog aanwezig
|
|
||||
|
||||
Kick^^
|
|
||||
|
||||
Nog maar is uppen!
|
|
||||
|
||||
Foto powerrohr? is die hetzelfde als voor de 8v?
|
|
||||
|
||||
Foto kan gemaakt worden, maar is volgens mij niet hetzelfde, van de 8v is die langer dacht ik.
|
|
||||
|
||||
Zit nog geen schot in de zaak, dus maar weer up
|
|
||||
|
||||
Spullekes maar weer eens omhoog