|
||||
|
||||
Kwf 2006
|
|
|||
|
|||
Intro foto's zijn mooi, kan helaas nog steeds niet de rest in Firefox bekijken...
|
|
||||
|
||||
hmmm mooi spul te zien weer, kon helaas niet dit weekend....
|
|
|||
|
|||
Heb spijt dat ik er niet bij kon zijn, ziet er super uit ...
|
|
||||
|
||||
was een super meeting erg gezellig
we waren met een aardig kluppie ik was er nog nooit eerder geweest supeer mooie spulletjes gekocht voor weinig een kei harde klep helemaal compleet met t-handle en decklight topstaat originele hood handle voor weinig antenne bal altijd leuk verde heb ik nog een hele mooi rode bug detector gekocht voor oskar zodat ik zijn transparante over kan nemen
|
||||
|
||||
superfoto`s keverpech!!! maar dat was te verwachten
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Maaruh... die foto is van 2005! Hebbie wel in 't juiste mappie gekeken? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik dacht al : die Kever wordt niet meer bereden door VA |
|
||||
|
||||
Zeer geslaagd dagje in het oud ijzer weer eens, heb nu al weer zin in volgende seizoen!
Nog leuke aankoop gedaan: Setje 5,5Jx14" Magnesium Hegglin wielen Iemand misschien wat meer informatie over deze wielen of misschien de Firma Hegglin o.i.d? Weet dat het een zwitserse tuner is (tegenhanger van Okrasa, TDE e.d.) en heb een leuk artikel gevonden op boxer.nl Maar mss iemand met andere leuke info?
Last edited by Split52 : 08-01-2006 at 18:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
LOL
|
||||
|
||||
@Erwin zijn weer erg leuke foto's.
Ben met het team het hele weekend geweest... alleen weer eens geen camera mee. Heb me enorm vermaakt! Was weer een top weekend... kan alleen geen oliebol meer zien na die 3500 die we hadden op de stand. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ooohhh vandaar dat ik die foto`s niet kon vinden die je hier had gepost!!!
|
||||
|
||||
Quote:
...en in een hok terug gereden Hij reed trouwens wel als een zonnetje, je had m goed opgewarmd!!!
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb ook wel lol gehad daar, wening gekocht, behalve een kotsbak, verder weer een hoop slap en droog gebabbeld
|
||||
|
||||
Supermooie foto's
En zeker mooie auto's! Denk dat ik ook eens naar een luchtgekoeld tafereeltje ga! Gewoon ff kijken en kwijlen |
|
||||
|
||||
ja was echt helemaal super, eerste onderdelen'beurs' die ik bezocht en jongejonge wat lag er onwijs veel mooi spul. zou zo men hele rekening leeg kunnen trekken daar
bekenden (en onbekenden) gezien en gesproken, waaronder een hele toffe pool...deze gozer ''doneerde'' mij dit ruige spiegeltje verder kon ik mijn pas gekochte BUSteller omruilen met iemand voor een juiste, ook erg wijs mee en een druiper van een duitser al met al zwaar geslaagd!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
je wagen rijd idd als een zonnetje en de kachel werk idd ook goed jammer dat het filmen niet helemaal lukte meer op de snelweg maar hij staat er toch op gelukkig heel de tijd 70 gereden op de snelweg tot jullie weer bij waren daardoor peppie kwijtgeraakt en ook niet meer tegengekomen onderweg
|
||||
|
||||
Seau, ook weer terug van een zeer geslaagd KWF-weekend !
Ben zaterdag EN zondag geweest............zaterdag zoveel gemist dat ik zondag met der Inspector nog even ben wezen snuffelen naar goodies. Hoop leuk spul gekocht voor de ovaal Bij deze mijn bijdrage, meer op www.volksaddiction.nl UNDUTCHABLES, entering het KWF op eigen wijze 'k weet niet of hij nog thuis komt De nieuwe look voor 2006 Erg fraaie KG