|
||||
|
||||
verlaagde caddy 2 tekoop
ik ga met pijn in mijn hart mijn caddy met cordoba front verkopen omdat ik naar het buitenland ga verhuizen en de caddy kan niet mee
hij is van 98 en is een gewoone 1.9 tdi.hij heeft 140dkm gelopen en heeft apk t/m sept 2006. wat info over de auto: buitenkant: -coroba front -voor 9cm verlaagd met kw schroefset -achter 18 cm verlaagd met as op de bladveer -engels rechter achterlicht -ramen geplakt -15"borbet bs velgen voor 8j en achter 9j met dunlop sp9000 banden die nog geen 5000 km gereden hebben. binnenkant: -alle verlichting omgebouwd naar audi rood -cordoba stoelen -zwarte deurpanelen -elec ramen -centr deur vergr -texalarm klasse 2 audio: -2 zware verstekers -2 15" woofers -compo set -ovale7x10" -jvc radio cd mp3 -powercap 40 farad -extra hybride accu -50mm2 kabel dit alles is mooi ingebouwd en gestoffeerd ik zal best nog wat vergeten zijn dan moet je maar bellen met 06-42163444 ik weet niet hoe je hier foto's moet plaatsen dus voor foto's moeten maar even een mailtje sturen naar emphaser_caddy@hotmail.com. m.v.g. joris visser |
|
||||
|
||||
heb het gevonden
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
niemand die intresse heeft.
prijs is bespreekbaar. |
|
||||
|
||||
inruil mogelijk, alles aanbieden met foto's op emphaser_caddy@hotmail.com.
en bij deze bump. |
|
||||
|
||||
een goed bod is altijd welkom
up |
|
|||
|
|||
heeft inruilen zin dan als je naar het buiten land gaat ???
|
|
||||
|
||||
voor mensen die geen zin hebben om eerst hun eigen auto te verkopen.
ik geeft voor hun auto natuurlijk ook niet de hoofdprijs want ik moet hem zelf ook weer snel kwijt. |
|
||||
|
||||
niemand intresse in mooie caddy?
|
|
||||
|
||||
Show auto verkopen is onbegonnen werk
|
|
||||
|
||||
de mensen willen altijd voor een kwartje op de eerste rang zitten.
|
|
||||
|
||||
Vertel mij wat
|
|
||||
|
||||
der mag een slotje op hij is verkocht en word morgen opgehaald