|
|||
|
|||
Te koop: Audi TT dash kompleet.
Te koop: Audi TT dash kompleet.
dus incl teller middenconsole etc. prijs: 600 Euro.
|
|||
|
|||
Is zoiets moeilijk in te bouwen in een golfje3 of een cabbie?
Iemand hier ervaring mee? |
|
||||
|
||||
volgens Emiel was het niet VEEEEEEL meer werk dan bijv een golf3 dash... maar als je het echt wilt weten kun je het beter even aan hem vragen, hij heeft volgens mij 90% van de nederlandse TT dash's voor z'n rekening
|
||||
|
||||
vragen mag, maar of ie antwoord geeft??...............
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo zou ik geen antwoord geven?? |
|
|||
|
|||
Quote:
Geen verwijt hoor, maar je mail en je pm schijnt niet te werken. Ik heb zeker 6 mailtjes/pb-tjes naar je gestuurd en zelfs een topic op MIVW geopend over het cleanen van mijn bumpers. Nu neem ik aan dat je dagelijks meerdere van dergelijke mailtjes etc. krijgt maar ik heb toch aangegeven dat ik serieus was. Ik heb ook aangegeven dat wanneer je geen zin had het geheim van de smid prijs te geven, je me een prijs mocht mailen zodat ik het door jou kon laten doen. Natuurlijk kan ik niet weten of je tijd/zin hebt, maar het gaat er bij mij met moeite in dat je niets van de minstens 6 berichten hebt meegekregen want een tegenbericht, positief of negatief, is toch wel beleefd. Vat dit niet op als een verwijt, maar meer een verklaring oor wat eerder geschreven is. Mocht je me daadwerkelijk nog willen helpen (graag!!) dan mag je me altijd een PB-tje sturen. Wil je me liever niet helpen, dan gelieve ook. Last edited by polopower : 03-10-2004 at 13:00. |
|
|||
|
|||
ff weer on-topic want we hebben geloof ik Mel zijn draadje om zeep geholpen:
Wie maakt hem los? |
|
|||
|
|||
tt dash
kun je mij even bellen als je het tt dashboard nog hebt??
ben zeer geintereseerd!! groet, Martijn 0630070426 |
|
||||
|
||||
2 jaar na dato?
Last edited by The_saint : 06-06-2006 at 09:59. |
|
||||
|
||||
damn