![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben op zoek naar de volgende onderdelen:
Een achterklep - bij voorkeur met GTi-spoiler - werkende achteruitverwarming/wisser - absoluut geen roest/deuken of whatever - compleet, dus met plastic afdekplaatje aan de binnenkant - kleur maakt me niet uit Een achterdeur van een 4-deurs Golf/Jetta aan de bestuurderskant - bekleding/kleur boeit niet - absoluut geen roest/deuken of whatever - goede rubbers - goed werkend raammechanisme - goed werkend deurmechanisme G60 voorschermen met spatbordverbreders en de spatbordverbreders achter - nogmaals, de kleur maakt niet uit - liefst met de plastic wielkuipen (of hoe heet dat) - geen roest/deuken Als het even kan in Twente. Heb je misschien iets voor me, laat het weten via PM of email (emailderk2@lycos.nl) Bij voorbaat dank, Derk
|
||||
|
||||
![]() achterdeur heb ik wel voor je, 25 euro.. hij is atlasgrijs, en voor zo ver ik weet helemaal strak.
(de andere 3 deuren krijg je er voor 40 euro bij als ook als je interesse hebt, oud type btw) |
|
||||
|
||||
![]() achterklep heb ik voor je, met spoilertje, maar zonder GTi-tape (rond het raam). helemaal compleet, met ruit (+verwarming), wisser en de rest van de shitzooi. kleur is LY3D (tornadorood), maar de kleur maakte je niet uit. 75 euri of bieden.
|
|||
|
|||
![]() PM's send.
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
|||