|
||||
|
||||
GRATIS Golf 2 met nieuwe APK
Ik kocht onlangs voor mijn schoonzusje een Golfje 2
Er is toen veel aan gedaan. Nieuwe koppelingsplaten grote beurt etc etc. Hij is naar de keuring gegaan, en er is toen een nieuwe apk op gegaan. Na een week rijden deed de kachel het niet meer. Op zich niet zo erg, maar toen knalde het bijvulvatje van de koelvloeistof lek. De Fan schiet ook niet aan !!!! Rijden doet hij goed, hij loopt enkel bij stilstaand verkeer warm. Ik heb toen voor mijn moeder een golfje cabrio gekocht, en het golfje 2 van mijn moeder aan mijn schoonzusje gegeven. Er zaten enkel wa kleine reparaties aan de golf van mijn moeder. Die zijn overgezet van de eerste golf 2 (warmkoker) Dit is dus wat er scheelt: -knopje van de blower heeft enkel maar stand 3 -klein deukje in de achterbumper -grilletje beetje gescheurd -deurhandle bestuurderskant moet nagekeken worden - watercircuit moet nagekeken worden NU de positieve dingen - Een splinternieuwe apk -1989 - Mooi dingetje ! geen schades ofzo -lichtblauw metallic -1300 cc INJECTIE -nieuwe koppelingsplaten -grote beurt (incl bougies / kabels / filters etc etc) !!!!!!!!! Verwachte geen nieuwe, maar ook zeker geen afgeleefde bak !!!!!! Ik zou graag een foto willen bijplaatsen, maar dat lukt niet meer greetzz Don
|
||||
|
||||
Ja hier eerste belangstellende! Kan je mij een foto sturen via de mail.. tim_bitter@hotmail.com..
Bedankt! |
|
|||
|
|||
hehe je ben nederlander of nie paas me ook eens een fototje op w_schepers@hotmail.com wie weet ist wel wa voor me eerste autotje
|
||||
|
||||
waar moet ie opgehaald worden als ik vragen mag
|
|
||||
|
||||
je hebt PM Don.....
|
||||
|
||||
Hmmm, vind dat je er toch tenminste een kist bier voor mag vangen!!
dus heren mocht 1 van jullie de gelukkige zijn................
|
||||
|
||||
@Bugdaddy: amen!!!! en zo hoort dat ja!!!!
grtz..Vic..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
een half kratje is zat denk, liggen ze weer onder den toog
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
heej Don,
ik heb via via dit bericht ontvangen omdat ik nog op zoek ben naar een leuke auto. ik wil graag een foto ontvangen van de wagen en ook eventuele extra informatie! je kunt me toevoegen : coldfusi0n1@hotmail.com peace |
|
||||
|
||||
Geweldige aanbieding man, ik doe dr ook ff een gooi naar !
Lees je PB
|
||||
|
||||
is ie al weg?
waar moet ie vandaan komen? |
|
||||
|
||||
voor wat jupiler, doet don heel veeel
|
||||
|
||||
Amstel ook goed ? :P
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou jupiler doen
|
|||
|
|||
beetje late reactie gezien hierboven, maar ik wil ook wel weer een auto hebben, na een half jaar zonder
dus mochten de bovenstaande hem niet wilen, geef em maar aan mij |
|
|||
|
|||
ik moet 7feb weer op voor me rijbewijs en als eerste bakkie zou t ideaal zijn
ik bied 2 kratten bier na keuze en een wasbeurt voor ze eigen auto :P |
|
||||
|
||||
Mannen.. Dees is reeds weg..