|
||||
|
||||
VW logo op de kofferklep
Ey mensen, ik heb ff een vraagje...
Mijn VW logo op de kofferklep is helemaal verweerd en ziet er niet meer uit Ik kreeg hem er zo 1,2,3 niet vanaf, dus ik denk ik vraag het hier maar ffies Want zit bij een golf III van september 1992 het logo geplakt of met 2 klemmetjes?? Alvast bedankt! Greatz Mark ( Blije ) |
|
||||
|
||||
Het is namelijk om het logo mat zwart te maken, en het zou zonde zijn als ik het stuk trek
|
||||
|
||||
Op mijn gewone 3 uit 1994 zat hij geplakt, en op de cabrio 96 ook.
|
|
||||
|
||||
hij zit idd geplakt .....
Ze verkopen bij de dealer trouwens ook mat zwarte ( orgineel ) |
|
||||
|
||||
Quote:
dat weet ik Maar dit soort kleine dingen scheelt allemaal weer geld, en als ik al die kleine dingetjes bij mekaar optel is dat tochw eer een aardig bedrag, en dat kan ik weer aan andere dingen uitgeven, zoals bumpers, motorisch ect... Ik ben maar een arme student
|
||||
|
||||
Zo'n logo kost je nog geen 15 euri, dus daar ga je toch nie voor lopen kloten?
|
|||
|
|||
maar hoe krijg je dat logo eraf?
|
|
||||
|
||||
ja idd, want ik wil er best 1tje kopen,zo is het niet, maar dan moet het oude logo er wel eerst af:P anders kan ik de nieuwe er ook niet opzetten:P
|
||||
|
||||
jou golf 3 is van september 1992? heb ik begrepen, dan zou het een "grensgeval" kunnen zijn m.a.w. het embleem kan er nog opgeklikt zijn of is al geplakt, ik dacht tot en met modeljaar`92 zijn ze geklikt, daarna geplakt, maar navraag hoe dat precies zit kun je het beste doen bij je VW-dealer, dat heb ik ook gedaan toen ik me een ander embleem ging bestellen. Ik heb nl. het originele zilverkleurig kofferklepembleem van mijn auto (februari 1994) een paar maanden geleden eraf gehaald om het te verwissellen voor een zwart embleem, bij mijn auto zat het dus erop geplakt, ik heb het oude met een waterpomptang(met een doek ertussen) voorzichtig van de kofferklep afgehaald, een klein stukje vernislak moest er jammer genoeg wel aan geloven, want dat oude embleem zat er verdomd goed opgeplakt, maar dat was ook weer geen ramp omdat het toch weer werd afgedekt door het nieuwe
|
|
||||
|
||||
bij mij 95 er golf zat hij gelijmd.dit met een kunstof spatel geprobeerd los te halen en dat ging op zich vrij makkelijk.ik heb hem dik algeplakt om de rand zodat ik niks kon beschadigen.het vastzetten zou ik wel met een goede kit doen(sikaflex o.i.d.)
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat hoeft niet omdat al een goede lijm op de achterkant van het embleem is aangebracht. Even afdekfolie aan de achterkant erafhalen en plakken maar. |
|
||||
|
||||
Thanx voor de reacties, het is inmiddels al gelukt...
Hij zat inderdaag geplakt, maar de vorige eigenaar heeft hem met een heleboel zooi vast zitte plakken/plamuren Dus heb een nieuw logo besteld en ben het "gat" even aan het opknappen.. Bedantk voor de informatie! Greatz Mark
|
||||
|
||||
huuuh??
gat aan het opknappen??? meteen dichtlassen dan he
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
emblemen vind je vaak ook nog op iets zoiets als een sloop. daar is dat gratis, want het past in je zak :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
fijne mens ben jij..... |