![]() |
|
|||
|
|||
![]() 'Volvo Estate meest geschikt voor seks'
Uitgegeven: 6 oktober 2006 15:08 Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 15:11 AMSTERDAM - Britten kunnen hun hormonen moeilijk onder bedwang houden in de auto. Een op de tien heeft ooit seks gehad tijdens het rijden, zo blijkt uit onderzoek van de Britse verzekeraar Yes Insurance. De Volvo Estate blijkt het meest geschikt voor autoseks. De verzekeraar ondervroeg 4000 autobezitters voor het onderzoek. Na de Volvo Estate volgen de Mercedes Sprinter en de Volkswagen Camper als favoriete mobiele vrijplaats. Ook luxe auto's zoals de Audi TT, BMW Saloon en de Porsche Carrera wisten een plek in de top tien te veroveren. In 6 procent van de gevallen raakt de auto beschadigd tijdens het avontuurtje. Vooral achteruitkijkspiegels en autobanken moeten er vaak aan geloven. Slechts één procent dient hiervoor een schadeclaim in bij de verzekeraar. Bron: nu.nl http://www.nu.nl/news/842811/122/%2...or_seks%27.html
|
||||
|
||||
![]() Goh wat gek!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mja, is op zich niet gek. Alhoewel ik van engelse wel had verwacht dat de Mini Cooper op 1 zou staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zet dan wel de deuren open, ik weet mijn god niet hoe je dat anders aan wilt pakken
|
||||
|
||||
![]() Ik ook niet, maar ben ook geen engelsman.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan ken je mijn vriendin nog niet. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een opblaaspop is zeer lenig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tip: blaas de pop niet helemaal op. Dan zijn ze iets flexibele. ![]()