|
||||
|
||||
Gestolen Show Caddy!!
Hallo ik wil hier graag het bericht posten dat de Caddy van een kameraad van me gisteravond laat gestolen is.
Quote:
Alvast bedankt voor een oogje open houden. Bert
|
||||
|
||||
je bent me voor.
bert. WIlde heb ook hieropzetten Hoop dat hij heb heel terug krijgt en anders moeten de dieven zich helemaal aan vellen rijden. Best wel erg dit.
|
||||
|
||||
Ik was al eerder wakker
|
||||
|
||||
kl*&^%tezooi!zal je maar gebeuren!!
hoop dat ie hem terugvind! |
|
||||
|
||||
oi oi das kut, is een mooie caddy, zal het hier in de gaten houden
|
|
||||
|
||||
we houden het hier in de gaten als we wat zien! Succes en sterkte!
|
|
||||
|
||||
Wat ik me dan afvraag is waar die auto`s blijven en wat iemand er mee moet..onderdelen? zo`n auto krijg je toch niet doorverkocht? of douwen ze hem door naar polen ofzo?
|
|
||||
|
||||
fototje doet het hier niet, zou je em er nog een x op kunnen zetten. Auto's worden totaal gestript denk ik en in onderdelen verkocht.. Blijft eeuwig zonde zulk soort dingen!!
edit/ doen het nu wel mooie auto, echt zonde! |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet dat dit verhaal bij dit topic past maar dit is een veel gebruikte oplossing. Ze laten de auto taxeren ,verzekeren hem all risk,rijden er een half jaar in en laten hem dan weghalen,er zijn genoeg mensen die dit op deze manier doen om het gehele bedrag terug te krijgen wat ze erin hebben gestoken. Als je de auto verkoopt krijg je nooit zoveel zls op deze manier. Gebeurt in belgie nog wel eens zeggen ze............... Nogmaals dit heeft niks met dit topic te maken. |
|
||||
|
||||
dus niet jouw caddy bert..pfff.. maar mooi klote...
|
||||
|
||||
@Richard... Die willen ze niet
|
||||
|
||||
Godveredomme, dalijk weer een mooie wagen gestript!
Ik hou net als iedereen m'n ogen open, sterkte voor de eigenaar. |
|
||||
|
||||
minirijdend nederland kijkt er ook naar uit.
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?t=18940 |
|
||||
|
||||
Het gaat idd heel snel rond. Ben wel blij met de spirit onder auto rijdend nl.
|
||||
|
||||
zo hoort het ook.
Zal je auto maar wezen. ZOu er helemaal gek van worden.
|
||||
|
||||
gecondoleerd echt zwaar kloten.
Mag het niet zeggen maar zulke mensen die dat flikken mogen van mij ant gas. Sorry hoor..!
|
||||
|
||||
Quote:
Mee eens ! Ik hoop t zelf zeker nooit mee te hoeven maken. Zal ook hier in het brabantse m'n ogen en oren open houden. Misschien ook een tip om de verkoopsites in de gaten te houden ivm met de aangeboden onderdelen. Sterkte voor de oude eigenaar ! Marco |
|
||||
|
||||
Heb de voelsprieten hier ook uitgestoken in het Hoge Noorden !!!!!
Succes kerel !! Grtz..............LRR
|
||||
|
||||
Waarom kunnen sommige mensen nou niet gewoon van andermans spullen
afblijven? Is gvd weer iemand van zijn hobbyproject af. Maar ook ik zal mijn ogen open houden als ik weer op de weg zit. (vrachtwagenchauffeur) . En ik kom door heel Nederland en zo'n mooie caddy valt wel op. Sterkte aan de eigenaar. |
|
||||
|
||||