|
||||
|
||||
Dakrekjes T1/T2
Ik ben wat aan het rondkijken naar zo'n dakrekje achterop. Nu kom ik een Westfalia tegen van een T1. Gaat dit passen op mijn T2b?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij past het wel. Ik zie vaak genoeg t2 rijden met zo'n westfalia-rek erop. Ik denk dat deze rekken wat juistheid m.b.t. het tijdsbeeld eerder op de t1 thuis horen.(Het staat wel mooi, daar niet van.) Wat vinden de andere forumgangers daarvan??
|
||||
|
||||
Quote:
Bij Creative Engineering maken ze voor replica westfaliarekjes aan de achterzijde geen onderscheid tussen T1 en T2. Dus volgens mij past dat gewoon. Bij mij staat ie ook al een tijdje op mijn verlanglijstje voor mijn T2B.
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag Last edited by VWrijder : 15-12-2005 at 12:41. |
|
||||
|
||||
Ik vind zo'n gebogen rekje echt kick-ass. Volgens mij zal alleen een hele echte kenner gaan miereneuken om het tijdsbeeld En waarschijnlijk zal er dan nog heel wat gespreksstof aan mijn bus mankeren....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind die gebogen vorm erg mooi passen bij de vorm van de bus en dat vind ik belangrijk. Ik heb een tijdje een recht rek erop gehad, maar dat vond ik achteraf geen goede investering.
|
||||
|
||||
Als je er geen belasting/lading op wilt hebben kan je hem eventueel zelf maken van cv-buis.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben niet zo'n miereneuker hoor! En op de vw's van die echte kenners zitten vast ook bouten en moeren die veel jonger zijn dan de vw! Ik ga met een vriend van mij 2 rekken maken. Hij heeft er ook 1 gemaakt voor z'n kever. En ik wil de rekken wel gebruiken voor m'n surfplanken dus heavyduty inelkaar knutselen.
|
||||
|
||||
altijd handig zon rek als ze vervelend zijn http://home.versatel.nl/c.smit/Luch...ex.html#Metings bij de metings die we geweest zijn staat dat ding er wel altijd op, voor of achter. check de foto's maar Volgens mij is dit een orgineel WestFalia rek met zo'n plaatje aan de zijkant. Of check mijn Avater
|
|||
|
|||
Quote:
Of juist niet...Dat is juist de charme van deze foto. Lekker opweg met een volgepakte T2. Heerlijk!! Ik krijg er helemaal zin in als ik die foto zie. Groet, Martin |
|
||||
|
||||
volgens mij is een T2 wel wat breder dan een T1, dus altijd eerst even passen dan weet je het zeker! Op keversite forum en op marktplaats of www.lvwcn.nl/prikbord staan ook altijd wel enkele exemplaren
|
||||
|
||||
Quote:
Opruimen, we waren blij dat we alles erin kregen Het was trouwens op de terug weg vanuit Denemarken afgelopen zomer. Achterin vol, achterop vol, bovenop vol en 2 personen op en bank en dan ertussen ook nog vol, en bij de voetenruimte van de kleinste voorin was het .... vol
Happy Last edited by Lomax : 20-12-2005 at 21:04. |