|
||||
|
||||
Diverse onderdelen 85'er golf II GTI 8V
Jaja mensen, voor het volgende project heb ik best wat spulletjes nodig dus bij deze de vraag; heeft een van jullie een of meerdere van deze onderdelen liggen??? Dan hoor ik het graag.
-En fatsoenlijke einddemper, hoeft niet origineel te zijn, sportief mag dus ook! -Spaghetti uitlaatspruitstuk. -Verlagingsset (mag zowel losse veren als veren met dempers of schroefset zijn). Bij voorbaat dank Greetz
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E... Last edited by WilliamF : 01-12-2005 at 19:15. |
|
||||
|
||||
heb eventueel nog wel een complete achterklep voor je in LY3D (rood), komt niet van een GTi, dus geen tape rond het raam. wel groen getint glas. in zeer goed staat (heb er niks aan kunnen ontdekken). emblemen zitten niet op de achterklep bij een golf2, maar het "golf" logo heb ik eventueel ook (geen "GTi" erbij dus)
|
||||
|
||||
Omhoog!!!
|
||||
|
||||
Als je nou de klep van Matheo mneemt heb ik wel een GTI ruit incl spoiler voor je, groen getint voor 15 euri
|
||||
|
||||
Ik kijk even voor dat fuseestuk joep.
|
||||
|
||||
Omhoog!!!
|
||||
|
||||
Omhoog gaat gij wederom... Hmmz, dat zou je ook anders kunnen opvatten...
|
|||
|
|||
raam mechaniek heb ik wel
|
|
|||
|
|||
en achterklep ook compleet [GTI]
|