|
|||
|
|||
projectje update
even lekker bezig geweest was wel nodig even een ander deurtje gepakt om strak tezetten tocht zo zonder deur in zomer is het wel leuk maar in de winter niet zo Last edited by golf mkII 16v : 17-04-2006 at 21:14. Reason: aanvulling |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
was weer wat aan het rommelen maar staan er nu op |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit dat project van jouw
|
|||
|
|||
was nodig toch zag er niet zo fris uit
|
|
|||
|
|||
Was wel nodig ja
|
|||
|
|||
nu is ze weer een paar eurotjes meer waard
|
|
|||
|
|||
motorkap ook nog een keer is met het schoonmaken de blankelak afgespoten
|
|
||||
|
||||
ai! vieze roestplek!
|
|
|||
|
|||
Quote:
is weer netjes weggewerkt al zeg ik het zelf |
|
||||
|
||||
alleen jammer dat je bijna altijd kleurverschil hebt, of is dat nog wat vuiligheid??
|
|
||||
|
||||
Kleurverschil heb je altijd idd...soms beter zichtbaar dan de andere keer.
op de foto te zien is het kleurverschil. deur kleurt net anders in vergelijk met het voorscherm en achterscherm. Doet er overigens niet aan af dat het lelijk staat netjes opgelost!! |
|
|||
|
|||
achteronder is idd kleurverschil spadbord niet zozeer wordt nog wel wat aan gedaan
|
|
|||
|
|||
ben weer even bezig nu met de achterremmen
zaterdag even inelkaar zetten gaat hopelijk makelijker dan uit elkaar Last edited by golf mkII 16v : 06-04-2006 at 20:00. |
|
|||
|
|||
update
ben t weekeind weer bezig geweest met de achterremmen nieuwe stofkap en rubberringen en keerring er in handrem werkt ook weer zoals het hoort,lekker soepel de oude laten zitten eerst een set die ik reserve had opgeknapt een tip tussen door gebruik veel vasolinne om de rubberring van het handremmechanieker in te persen [de mijne namelijk 2X lek gedrukt] toen dat klaar was de voorremmen ook even gedaan nieuwe rubbers kwam ik dit ook nog tegen 1 kapote aandrijfashoes dacht ik maar heel de as was rot dus alles maar vervangen na alles wat betreft remmen te hebben ontlucht weer even rust Last edited by golf mkII 16v : 17-04-2006 at 20:52. |
|
|||
|
|||
weer wat gedaan aan m'n auto
ze moest voor de jaarlijkse controle heb de remslangen bij de achteras moeten vervangen en een buitenste aandrijfashoes en een ruitenwisserblad dat waren de dingen die ik zelf al had gevonden kom ik bij de garage en na een inspectie AFGEKEURD op de rechterfusseekogel nadat gerepareerd te hebben is ze goedgekeurd totale kosten viel wel mee 70euro [ruitenwisserblad,stofhoes en de APK] ook nog andere verstraalers er in gezet |
|
|||
|
|||
super mooi front, vindt ik persoonlijk het mooiste.
alleen nog een paar mistlampen.
|
|||
|
|||
mistlampen komen er aan als het goed is [marktpl.]
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Jan
|
|||
|
|||
Heb weer wat dingen gedaan aan de golf
Stuurbekrachteging gemonteerd En de bij de bumpers bijbehoorende dunne lijsten en spadbordranden erop gezet De lasser Mistlampen zitten er ook in Nu alleen nog een paar emblemen voor in de deurlijsten en dan een paar eind foto's |