|
||||
|
||||
ratlook t 2 bussen ?? wie heeft fotos
Heel vaak zie je wel t1 ratlook bussen maar ik heb weinig t2 ratlookers gezien .Wie heeft er fotos van ??
Deze heb ik wel gevonden maar das geen echte , hij moet nog iets naar beneden[IMG]www.volks-factory.nl/foto/budel04/jens.jpg[/IMG] |
|
||||
|
||||
Ik heb ze wel eens gezien, maar weet dat verdraaide adres niet meer. Ze zijn er dus wel. grtzz Martin |
|
||||
|
||||
Dat busje op je avatar is dat jouw busje ? Is ie gefotoshopt of is tie echt zo laag ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zoiets dan?? |
|
||||
|
||||
Nou nee , het moet nog wel rijden , Het mooist is een ratlook bus die eruit ziet alsof ie finaal verrot is en onderhuids keihard is, een dikke motor heeft en vet verlaagd is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb deze zo gesjopt anders paste hij niet in mijn avatar Maar de bedoeling is om de bus in hoogte te verstellen. grtzz Martin |
|
||||
|
||||
Weet alleen niet of deze nog rijdende is.
grtzz Martin |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze is iig niet meer rijdend
|
|||
|
|||
Die bus is allang niet meer rijdend hoor Martin. Jaren terug stond deze al bij het oude museum van de IG T2 en diende als stookhout opslag.
Sjef ps nog bedankt voor het boekje had ik inderdaad nog niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha allemaal foto's van mijn site! Deze bovenstaande bus werd gebruikt als schapenhok bij ons in het dorp... leuk. Doet mijn bus ook een beetje mee met de ratlook?!
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 31-07-2005 at 21:27. |
|
|||
|
|||
hoi ik heb een t2b ratlook
niet verlaagd is te koop het is een politiebus geweest |
|
||||
|
||||
Tja, kwalificeert deze bus voor de ratlook? Had wel de eerste prijs Ratlook in Rijperkerk dit jaar
Voldoet aan de drie V's: -> Verlaagd (van achteren, 'rake -1' in Bus-selecta termen) -> Vette motor (2 liter injectie GE-motor) -> Veel roest (het dak bestaat uit 90% roest en 10% lakrestanten) En een bonus V: -> Verschoten striping En deze nog: Na 10 jaar de ratlooker te hebben uitgehangen op de dorpsloperij van Nijetrijne moest deze rakker helaas de pijp aan Maarten geven. Verlaagd was ie wel (zonder achterwielen) en hij had ook last van enige roestvorming:
|
||||
|
||||
ik heb hem net gerold, dus de lak is net iets te mooi voor een rat, maar roest heeft ie voldoende (al is dit niet op foto te zien.
momenteel staat hij in de stijgers (ombouw naar waterkoker) Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by P.N. : 31-07-2005 at 20:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
waarom leg je er een watergekoeld blok in ? of word het een dieseltje ? dan kun je lekker rijden op zonnebloem olie enzo scheelt weer wat euros |
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen tijdelijk, als tussen (nood) oplossing. Mijn originele motor heeft het begeven en de nieuwe (luchtgekoeld)waar ik mee bezig was is nog lang niet klaar.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel wat ploatjes...
...mmm, valt toch tegen. Het is iig rat- / primerlook.
|
||||
|
||||
Dit is beter ja, nog niet echt een ratlook, maar beter vergeleken met de andere geposte stok-verrot-kapot-lookers... (op die van molenari na dan he )
|
|
||||
|
||||
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 02-08-2005 at 14:20. |
|
||||
|
||||
En ik vond deze nog: