![]() |
|
||||
|
||||
![]() na allemaal topics over wat heb jij,nu ook deze:
wat vaar jij? vis/flet/speed/tour/cruiser...enz.enz. deze heb ik het is een shakespeare swallow xs 550 met een suzuki 115pk buitenboord motor. de motor is een 1700cc en heeft 4 carburateurs!! bouwjaar van beide is 1990. hij is in mijn bezit vanaf 1993. deze speedboot is in engeland met de hand gemaakt en word ook gebruikt voor de racerij. dit model is ook wel bekend als de gele speedboot in de film'amsterdamned'. (deze staat trouwens te koop op speurders en marktplaats) we gebruikte hem vaak om te skien of gewoon om te vissen. dat was in de tijd dat ik nog op texel woonde. lekker springen over de golven van de waddenzee. hij heeft nu even rust omdat ik in haarlem er weinig plezier van hebt met al die regeltjes en wetjes. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hans heeft een vlet van 11 meter.. mijn ouders hebben een swan 42 zeiljacht..ikzelf heb nog een flits en mijn zus heeft een bavaria 36.. ik moet nog een paar jaartjes wachten en dan is de swan van mij..
![]() verder heb ik 5 jaar op de sneker pan wedstrijd gezeild dus als je foto's van het kampioenschap bekijkt dan zie je mijn koppie er ook bij
|
||||
|
||||
![]() @Ingrob...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Met een 42-er heb je een zee van ruimte man! Helaas heb ik zelf geen boot, alleen m'n pappie....GB-tje.
|
||||
|
||||
![]() Heb geen boot, maar wel vrienden met boten...
Hang nu meestal achter een Searay 220, maar als meezit volgend seizoen achter een dikke mastercraft uit de X-serie!!!! Vette sh#t!!!!! Hier een actie-foto'tje van 2 seizoenen terug: ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit kai!!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb leren zeilen op een vletje bij de Zeeverkenners
En hier vaar ik nu mee ![]() ![]() Zeil nu op een Centauer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een ouwe glastron 9,9 in gebruik met vrienden
![]() ![]() @ Ingrob: ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een goede vriend van mij heeft samen met zijn broer een boot. Een stalen boot met 4 slaapplaatsen en een bijbootje met 25 pk en die zijn goed voor hoop plezier in de biesbos..en dat was deze zomer super goed toevoeven daaro!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ff geresized Last edited by Pedaalemmer : 16-11-2005 at 10:56. |
|
||||
|
||||
![]() @rico, mooie boot man! heb wel wat weg van je bussie
![]() ik vaar zelf met een peerenboomkruiser, erg kicke ding...somers altijd met een man of 20 heerlijk chillen in de biesbosch ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by da_black_bull : 16-11-2005 at 13:45. |
|
||||
|
||||
![]() heb zelf een zelfs een paar flinke boten, heb ze nu aan.....
maatje 49 Nike air max ![]() Last edited by bobby-digital : 16-11-2005 at 13:42. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ratlook boot ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik voel een competitie aankomen...de meesten weten mijn maat wel...dus 49 is geen competitie.. ![]() ik zal zeggen ik heb maat 17 ![]()
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 16-11-2005 at 14:26. |
|
||||
|
||||
![]() Hahah jij 17 en maud 51,5??
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb maat 17 usa..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Netjes! en hoe doe je dat met schakelen in een lupo? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
respect... je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten he.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat wij elkaar daar nooit zijn tegengekomen ...man o man wat was het deze zomer warm in de biesbos! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je wil niet weten in hoeveel auto's ik al klem heb gezeten met m'n schuiten tussen de bodem en de onderkant van de dash...... vooral in die kut bamibakken ![]() |