![]() |
|
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() ik vroeg mezelf af of er, en waar er, skid-blocks worden verkocht.
het is volgens mij een vuursteen-achtig materiaal ik weet niet of ze zo wel heten, maar heb het ergens vaag opgevangen. ze zitten ook vaak onder een dtm auto om de het showeffect van de vonken te maken als ze de grond raken. wie weet wat ik bedoel en waar je dit kunt kopen?? grtz Tijs ![]() Last edited by Golfzilla : 12-03-2004 at 18:55. |
|
||||
|
||||
![]() Die kever heeft ze niet! Is de vooras die over straat gaat.Was altijd mijn held deze jongen,maar nu niet meer (hij heeft airride)Ik dacvht altijd dat hij hier op de foto aan het remmen was.
|
|
||||
|
||||
![]() ok, kan heel goed zijn dat de kever ze niet heeft, maar ik weet wel dat ze bestaan.
heb ze ooit gezien op een demo op lelystad, (6 flags) terrein, van een amerikaan geloof ik en een kever, allebij lowrider projecten.....en daar zag je ze duidelijk zitten, dat dat de vonken veroorzaakte. foto van kever was gewoon voorbeeldje voor het effect :-) |
|
|||
|
|||
![]() Wat een ongelooflijk cool plaatje! Sorry hoor maar ik moest het even kwijt. Erg leuk effect, ziet er behoorlijk stoer uit. Die DTM wagens vonken inderdaad behoorlijk, check het filmpje van Tjaap met vliegende auto's maar eens.
|
|
||||
|
||||
![]() Waarom moet dat van speciaal materiaal zijn?
Ik had ooit zon beetje Nederlands laagste Mk2 en dat ding ging met van alles over de grond heen: carter, uitlaatklemmen, bodem...ook staal vonkt als een gek hoor!! Was af en toe net een vuurwerkshow snachts over de snelweg. Oftewel: dikke staalplaat over je laagste punt heen en vonken maar bij iedere kuil.
|
||||
|
||||
![]() Was idd echt een van de laagste Golfjes 2 van NL, volgens mij is er nog nooit iemand lager gegaan. Alhoewel, ik moet zeggen dat Mark (antera) aardig in de buurt komt.
Kan me nog herinneren dat je met dat ding vast zat op de brug ![]() |
|
||||
|
||||
![]() lager dan de blauwe heb ik ze niet gezien.....ja airride, maar dat is cheaten..
|
|
||||
|
||||
![]() Je hebt wel kneepads voor motorpakken met metaaldeeltjes erin voor vonken, die zou je onder je auto kunnen fabriceren..
Lager dan het blauwe gevaar heb ik in nl idd ook nooit gezien.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
LOL, vast op een kiezeltje zelfs ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar goed dat ik die(mijn eerste voorbeeldwagen ![]() Ik vond alleen de spiegels niet zo.. :p |
|
|||
|
|||
![]() iemand een foto van dat lage gevaarte ?? ben wel benieuwd
|
|
||||
|
||||
![]() Tadaa
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij blijft mooi
|
|
||||
|
||||
![]() En dat in een tijdperk zonder airride
![]()
|
|||
|
|||
![]() De jetta heeft geen airride als je dat misschien zou denken...
![]() Soms begrijp ik wel waarom sommige mensen airride monteren, een splinternieuwe wagen rijd je niet graag kapot hè.. Zelf ben ik er ook niet echt voor, hoewel het me soms wel praktisch lijkt.. Ik rij ook alle dagen met mijn golf 2 rond die op iets minder dan 3cm van het asfalt ligt met de triangels, en soms is het gewoon klote ![]() Maar dat heb ik er (voorlopig althans) zeker voor over. Ivm die skid-blocks, dat moet normaal wel te vinden zijn ja, of anders moet je zelf iets ineen knutselen, kan niet zo moeilijk zijn denk ik |
|
||||
|
||||
![]() ben al bij verschillende (tunings) bedrijven geweest (ook voor usa-cars) en ze zullen voor mij rondvragen, 1tje wist ze waarschijnlijk wel erges te vinden en zou mij snel bellen.
mocht dit allemaal niks uithalen dan is misschien een blokje staal wel een idee ja. ben in ieder geval benieuwd of ze die dingen aan kunnen komen. |
|
|||
|
|||
![]() Probeer het es bij CT Speedshop in heerlen,zij doen veel Hot Rods en Lowriders.Kijk maar es op www.c-t-speedshop.nl
|
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de site, zal maandag us meteen even informeren of ze iets meer weten hierover.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sjit, in valkenswaard bij die meeting.....het was eerder een kiezelschraper ![]() |