![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te Koop aangeboden:
1 set BBS RS 3-delig in de maten 8jX16" en 9jx16"et +/-60 Steek 5x130 PORSCHE -Randen gepolijst -Bouten verchroomd -Velgen gericht -Zeskant dop gepolijst -Opnieuw zilver metallic gelakt -Opties mogelijk: andere kleur van hart, ander embleem, vergulde boutjes, gepolijst oppervlak spaken -zonder adapterplaten! PRIJS: vanaf 1100 Euro 1 set BBS RM 2-delig in de maten 6,5jx15 et 33 4x100 (origineel Edition wielen) -Randen gepolijst -Bouten verchroomd -Velgen gericht -Opnieuw zilver metallic gelakt -Opties mogelijk: andere kleur van hart, ander embleem, gepolijst oppervlak spaken, eventueel 2 wielen omgebouwd naar 7jx15 et 25 PRIJS : vanaf 650 euro 1 set OZ TURBO 2-delig in de maten 7jx15 et 15 4x100 -Randen gepolijst -Bouten verchroomd -Velgen zilver metallic gelakt -Velgen gericht -Opties: velgenhart in andere kleur PRIJS : vanaf 850 euro Nog apart te verkopen: 4 x Dunlop SP9000 in 195/45-15 met nog +/- 5mm profiel , in goede staat passend tot velgenbreedte 8,5j Nieuwprijs per stuk nu 130 euro PRIJS: 250 euro Mailen naar: renerallye@hotmail.com Een beller is sneller; 06-20600074 voor voorbeelden: http://www.home.zonnet.nl/pjmclaassen/ PS. De velgen zijn nog allemaal in "project" -staat, dwz ze zijn nog allemaal gedemonteerd
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() up
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is er iemand die heeft gezegd,
EN NU IS HET AFGELOPEN !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee hoor..... die zegt niks
Is mijn obsessie, niet de hare!
|
||||
|
||||
![]() Niet in mijn prijsklasse... en ver uit de richting... helaas... zit erg leuk spul bij!!! Maja, niet voor studentenprijzen.. en das logisch.
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Dat weet ik rene
![]() Ga je die Porsche BBSen toch wegdoen?? jammer...
|
||||
|
||||
![]() Marco, ik geloof dat jij iets gemist hebt......ik heb 2 setjes...... ;-)
|
||||
|
||||
![]() Ik had het kunne wete
![]() UP !!!!
|
||||
|
||||
![]() Rene kun je voor mij fotos mailen van de OZ turbo's en BBS 2 deligen ?? naar jeroenkr@hetnet.nl.
|
||||
|
||||
![]() die wielen zijn op dit moment allemaal in het zuurbadje.
voor fotos zie de site van Peter.