|
|||
|
|||
Pickup IRS + Dropped
Zaterdag is het hopelijk zover. Mijn nieuwe projectje in de schuur.
Een pickup t1. Doel: Lekker verlagen voor en IRS achter. Voor de voorkant heb ik al een versmalde en verstelbare vooras. Wellicht nog wat verlaagde spindles erbij. Eerst maar kijken hoeveel cm ik overhoud. Verder heb ik een IRS setje aangeschaft. Het is een bolt-on zover ik weet, maar zal wel met een paar lassen extra gemonteerd worden.. Vertrouw die boutjes niet zo.. Nu moet ik alleen nog geschikte Steekassen en een bak hebben. Waren typ3 steekassen nu bruikbaar? of kever assen, met een 20mm opvulring? mis ik verder nog iets voor de montage? |
|
||||
|
||||
succes een zaterdag
het komt allemaal wel goed zo te lezen,goed bezig hou ons op de hoogte over je project
|
||||
|
||||
Jij bent toch Marco uit Groningen? Heb je zoveel mooie bussen gehad en dan weer een andere? Is deze beter dan die andere pickup van je?
Succes iig! |
|
|||
|
|||
Quote:
Lager kun je iig niet, want je rasterplaatjes staan al in de laagste stand, en kun je je torsiepaketten alleen nog maar omhoog stellen. |
|
|||
|
|||
Quote:
de verkoper zegt dat ze voor een spijlbus geschikt zijn. De diameter van de houders zijn groter.. Op zijn kever schijnen ze niet te passen.. maar ik hou jullie op de hoogte. komt wel goed.. daar hebben we de lasser en de slijptol voor.. marco |
|
|||
|
|||
Quote:
maar kan toch verstelbare vooras + dropped spindles? maar ja.. kijk wel hoe laag die as hem brengt |
|
|||
|
|||
Quote:
ja, dat ook, maar heb regelmatig bussen uit de vs. De groene ratlook was ook van mij, en eind november/begin december komt er nog een combi uit california beetje hobby/handel moet kunnen toch |
|
||||
|
||||
Quote:
Hobbyopgave toch? |
|
||||
|
||||
ook een manier om met klembanden te werken op die IRS.
Waar heb je dat vandaan?
|
|||
|
|||
Quote:
je kan ze bijna overal kopen. bv ook bij www.csp-shop.de http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop...wkid=8956019707 en in amerika bij www.wagenswest.com (ff zeggen als je daar iets gaat bestellen, die nate is een vriend van me) http://www.wagenswest.com/parts.html dit is de complete beschrijving van mijn setje: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...item=8011584516 zoek de prijs verschillen haha. en nee.. de mijne was helaas niet 1 euro |
|
||||
|
||||
Heb je de pickup van HaJee gekocht?
Jens
|
||||
|
||||
Waar zit je ergens in Groningen? Ik ben dagelijks in Grunn en vind het altijd leuk om wat bussen/projecten te checken...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jep
|
|||
|
|||
Quote:
woon in grun, maar bus(sen) staan in leek (tussen groningen en drachten) |
|
||||
|
||||
Lache, ik woon in Drachten, werk in Grunn maar eh dat spul van Wagenswest, kan jij dat hier wat geschikt heen krijgen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Waar sleutel jij dan? In leek hebben we een mooie loods, met bruggen, gereedschap, kennis, en KOFFIE . wellicht iets om lid van te worden? Als ik weer een bus gekocht heb in de vs, dan kan ik het in de bus/container laten meenemen.. Maar moet weer eerst even sparen haha. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n aanbod zou ik geen 2x over moeten denken
|
|||
|
|||
Quote:
het loods gedeelte of de koffie? www.sleutelclubleek.nl |
|
||||
|
||||
sorry .. zaterdag lukt nie....
maar komt goed... |
|
||||
|
||||
Quote:
Beide, maar de loods zou toch voor gaan! Maar veel succes met het verbouwen van de ophanging!