#1
|
||||
|
||||
Rallye G60 motorblok (1H) slechts 133 dkm
Ik heb nog een 1H motorblok staan, een blok van een Golf Rallye. Deze blokken zijn vele malen sterker en betrouwbaarder dan de PG blokken, maar dat hoef ik een kenner niet te vertellen.
Het betreft een compleet motorblok, alleen de G-lader wordt niet bijgeleverd. Dus draagboom, computer nieuwe waterpomp en alle aanbouwdelen zitten erbij. Het blok heeft slechts 133 dkm gelopen en verkeerd in zeer goede staat. Door wijziging in mijn project (naar 16vG60) is het blok overcompleet geworden. Dit blok is een zeer goede basis voor een G60 of turbo setup waar veel vermogen uit gehaald gaat worden. Vraagprijs compleet blok zonder G-lader 590 euro.
__________________
Golf mk II '88 16VG60 (Sold) Mk 1 Cabrio G60 (For Sale) |
#2
|
|||
|
|||
bied 450 euro
joey@tijn.org |
#3
|
|||
|
|||
ik wil wel meer bieden , maar ik wil eerst een foto zien van de g60 motor.
__________________
|
#4
|
|||
|
|||
Foto zie je geen verschil hoor tussen PG of 1H.
Moet wel zeggen dat dit blok meer vermogen aan kan bij het tunen. |
#5
|
||||
|
||||
De beloofde foto's van de 1H Rallye blok en de bij behorende aanbouwdelen:
Het blok: En nog ff van boven: De complete boom (van voor naar achteren) en ECU: En de spruitstuk, vlampijp, CO filter en de rest: Wie bied er?
__________________
Golf mk II '88 16VG60 (Sold) Mk 1 Cabrio G60 (For Sale) |
#6
|
|||
|
|||
hoe weet je dat de g60 motor 133.000 gedraaid heeft . en is hij nog goed dus dat hij niet vast zit of zo . en hoe lang heeft de motor in het hok gestaan .
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
Ik heb zelf de blok uit een Rallye gehaald en de klok stond op 133 dkm, het is ook een kwestie van iemand vertrouwen .
Je kan hem gewoon ronddraaien en de kompressie is goed en dat voel en hoor je!! Blok staat nu een jaartje stil. Quote:
__________________
Golf mk II '88 16VG60 (Sold) Mk 1 Cabrio G60 (For Sale) |
#8
|
|||
|
|||
toen het blok nog in jouw auto zat was hij toen ook getuned of was hij orgineel .
__________________
|
#9
|
|||
|
|||
Quote:
met de hand voel je geen verschil tussen 10bar en 7bar. Hoe kun jij horen of ie genoeg compressie heeft?? |
#10
|
||||
|
||||
Het blok heeft bij mij altijd standaard gedraait.
Quote:
__________________
Golf mk II '88 16VG60 (Sold) Mk 1 Cabrio G60 (For Sale) |
#11
|
||||
|
||||
Je hoort hem ploppen (hoe je het maar ook wil noemen)
Quote:
__________________
Golf mk II '88 16VG60 (Sold) Mk 1 Cabrio G60 (For Sale) |
#12
|
|||
|
|||
wat wil je er maximaal voor hebben. voor de g60 motor.
__________________
|
#13
|
||||
|
||||
Hoe is de motor dan sterker? Alleen de kopbouten en de boring van het blok is toch anders?
|
#14
|
||||
|
||||
Verkocht.......
__________________
Golf mk II '88 16VG60 (Sold) Mk 1 Cabrio G60 (For Sale) |