|
||||
|
||||
Mijn nieuwe wielen voor 2006 tbv jetta 1
Hierbij mijn nieuwe wielen voor 2006 tbv de groene jetta 1
bbs rs 16 inch 4 x 8 j Wielen zijn splinternieuw.Toch heb ik ze uit elkaar gehaald en de randen en doppen worden van alle blanke lak ontdaan,geschuurd en opnieuw hoogglans gepolijst en natuurlijk voorzien van nieuwe chrome boutjes. Ik heb er nu 1 klaar ,zie foto's van voor en na ! Voor Na En wat vinden jullie ervan ? grtn Marco |
|
||||
|
||||
Opzich leuk! erg leuk zelfs... alleen wel een beetje standaard, vind die turbo's mooier.
|
||||
|
||||
Wooo netjes!! Hopelijk worden die van mij ook zo
Ik vind ze wel mooier t.o.v die turbo's! |
|
||||
|
||||
Quote:
Turbo's Kopen ? |
|
||||
|
||||
netjes hoor wat voor maat banden gooi je erom?
|
||||
|
||||
Quote:
Thx Banden worden 4x Dunlop 195-40-16 |
|
||||
|
||||
ben benieuwd we wachten de foto's af
|
||||
|
||||
hele mooie wielen! maar net wat Split zegt.. die Turbo`s vond ik net ff wat mooier... wat unieker...
|
||||
|
||||
ubergeile velgen, zal zeker super staan, maar die Turbo's jammie jammie
|
||||
|
||||
Super vet die nieuwe schoenen van je...!!!
|
||||
|
||||
Super!!!!
|
||||
|
||||
Hey marco ziet er goed uit, ook al adapters gevonden?. Met welke kit heb je de velgen nu afgekit?
|
||||
|
||||
He Marco, zoals ik toen al over de telefoon zei, BBS is tijdloos... net als die Turbo's. Vind ze beide super staan
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit
Vind BBS in 16" toch altijd het mooiste qua formaat! Daar zou ik zelf ook nog wel een setje van willen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee Ruud,Adaptors zelf heb ik nog niet. Wel een adres van wie ze voor me kan en wil maken. Velgen zitten nu nog maar met 4 boutjes vast en de overige heb ik er even voor de foto ingezet.De velgen worden als ze alle 4 klaar zijn door peter ,(sixpack) in elkaar gezet.Hier ga ik zelf maar niet aan beginnen ,dit laat ik liever aan de pro over. Grtn Marco p.s hoe staat het met project clio 16 v velgen ? Schoepen Zwart of toch maar zilver ? |
|
||||
|
||||
Ik laat ze voorlopig zwart, ze komen niet onder de passat denk ik. Bij sixpack ben je zeker aan het goede adres voor je bbs-jes. Komt zeker goed dan, suc6 met je bbs-project.
|
||||
|
||||
Quote:
thx jij ook |
|
||||
|
||||
ziet er super uit en helemaal met dat interieurtje dat je gekocht heb kun je weer heel wat meetings afgaan dit jaar.en het zal zeker super staan met die bbsjes.
|
|
||||
|
||||
2 druppels water heb ik hier liggen en al met bandjes en adapters
|
||||
|
||||
Mooie wielen dat zeker, denk wel dat je Jetta zo een beetje in de massa gaat verdwijnen. Met je huidige setje vind ik de auto een veel opvallendere verschijning.