|
||||
|
||||
Edelweiss GTI
heey ik ben al een 2 maanden bezig aan mijn cabbie en kwam er nu pas achter dat ik nog geen project tread had gemaakt
vanaf het begin beginnen dan maar zo heb ik haar 2 maantjes geleden gekocht voor 900 euro's en 9000 op de klok de dag erna kreeg ik de lijsten die ik misten en een telefoontje dat ik mijn nieuwe velgen kon gaan halen en meteen de eerste meeting met haar gemaakt op duplo daarna zijn we haar helemaal gaan nalopen onder de motor kap en toen kwamen we er achter dat de achter veren alle 2 waren doorgebroken dus meteen maar een schroefset gehaald enkele grill en de audio aangesloten en haar 2de meeting gemaakt in oss thuis gekomen kreeg ik een leuk bod op de velgen en zijn ze weer weggegaan toen zijn die zelfde avond 13 inch schmidt rev ervoor terug gekomen met tractor banden :P meteen plattere bandjes besteld en gemonteerd stickers besteld bij stickerdump.nl bra gehaaldt audio weer aangepast voor nog mooier geluid en bass originele grill weer terug geplaatst en een vriend van mij had nog een heel leuk setje gti kapjes liggen voor en erg zacht prijsje en nu staat ze er zo bij en morgen gaat ze weer de krik op voor komen nieuw versterkte dom lagers voor is 1tje kapot spoorverbreders achter en voor en 9 november gaat de bekleding naar de bekleder en de velgen naar de dochter en spuiter en dat was het wel voor morgen teminsten groetjes jordy
Golf 1 cabrio karmann Gti ( Daily) passat 35i variant gt vr6 ( sold ) Last edited by edelweiss_gti : 27-10-2010 at 19:58. |
|
||||
|
||||
mooie luchtkoeler
|
||||
|
||||
och niet goe opgelet blond
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie cabbie man...
|
||||
|
||||
Reed jij toevallig vandaag door de Wijngaardsweg in Heerlen ?
(richting Bo-rent)
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt