|
|||
|
|||
verkocht
dit mag worden verwijderd want is allang verkocht :P
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Ik had wel iets van mij laten horen (over de mail).
Dat de koop niet meer door hoefde te gaan omdat, ik van een vriend van mij zijn dashboard kreeg. |
|
||||
|
||||
ik wil m nog steeds graag hebben. Maar dan moeten we een nieuwe afspraak maken. Ik kan nu eenmaal niet op stel en sprong weg.
Heb je trouwens gezegd dat ik 'savonds niet kon bellen. Kunnen we niet iets voor aanstaande zaterdag afspreken. Dan heb ik alle tijd, en kan dan naar zoetermeer koemn. btw, mijn telefoon gaat niet over als er met een onderdrukt nummer gebeld wordt. Waarschijnlijk ligt het daaraan. SMS even een tijd voor zaterdag, en ik ben er een half uur van tevoren. Chris.
|
|||
|
|||
ik heb het nog steeds liggen nog mensen die geintreseerd zijn misschien compleet met kachel unit en aansluitbuizen voor op het dashboard en dit alles voor 90 euro
en voor 100 euro met de draadboom erbij voor de kachelunit aan te sluiten voor geintreseerde kunnen mij bellen op: 06-10073330 mvg domenico ps : je krijgt er dan een gratis een kaal proef dashboard bij voor mensen die hem in een andere auto willen bouwen kunnen dit voor de zekerheid gebruiken beter dat je die proef verkeerd op maat maakt dan de goeie |
|
|||
|
|||
nog niet verkocht !!!!!!!!!!
heb het nog steeds liggen en is dus nog steeds niemand voor komen kijken en de prijs is toch niet zo duur lijkt mij he
|
|
|||
|
|||
mag nu verwijderd worden hierro
|