![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben al een tijdje aan het overwegen om een autotje bij te kopen.
MIjn 1jaar oude wagen ben ikzeer tevreden mee, maar wou zowiezo wat prullen aan wagens, en met die nieuwe ga ik dat niet doen. Nu was ik aant kijken voor een polok of golfje (ouder modellen) en opt moment weet ik eenmooie Golf II 1600 diesel staan. Lijkenme wel zeer zuinig te zijn, maar het dieselgeluid stoor tmij gewoon enorm. kan hier niet iets aan gedaan worden? mijnburen hebben ook dergelijk wagen,enda stoort mijn dus wel als die smorgens vertrekken, da geratel. Het toffe is dat je bij een benzine ene mooi uitlaatje plaatst en dat je een heerlijk geluid hebt, maar een diesel, blijft die nu altijd zo ratelen? |
|
||||
|
||||
![]() Ja tuurlijk. Alle zelfontbranders hebben dat. Alleen is de verbranding tegenwoordig veel meer geoptinaliseerd en daarom heb je minder last van het "ratelen" bij nieuwere diesels.
Als je n oude diesel wilt rijden (voordelig 1:18 - 1:20) haalbaar moet je dat echt voor lief nemen
|
||||
|
||||
![]() Vind het wel een vet geluid zo'n oude koffiemolen
![]()