![]() |
|
||||
|
||||
![]() omdat iik niet overal tegelijk kan zijn en niet iedereen ken,bij deze ff een topic voor prijswinnaars onder de vw mensen.
ik ben dus op zoek naar mensen die met hun vw prijzen hebben gewonnen. of een tuningbeurs hebben gestaan of die een reportage hebben gehad in een tuningmagazine. dit ivm de hall of fame waar ik mee bezig ben. Last edited by vw roadwarrior : 15-10-2005 at 10:45. |
|
||||
|
||||
![]() is trouwens voor alle vw mensen,had er perongeluk polo neergezet...
|
|
||||
|
||||
![]() wat is de bedoeling er van (wat ga je er mee doen)
heb zelf wel een bekende auto waar ik al best wat bekers mee binnen heb gehaald ik hoor het graag |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://xsbb.nl/phpbb/viewforum.php?...3ad99b937c88656 klik op de link en alles word je duidenelijk mvg miquel |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit die site
zeker wel veel werk geweest ![]() ![]() zal wel even aanvullende info sturen en mischien wat foto's van de ombouw veel suc6 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
he rudd,je hebt een pb van mij ![]() ow ja,je staat er al vanaf 2001 in trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb eens een prijs gewonnen met mijn cabrio hoor!
(was zo'n tupperware meeting, waar ik heen moest als sociale verplichting....guess what? Win ik even een prijs van mooiste VW! YEAH!) ahum...telt dat? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Opletten, dit is luchtgekoeld
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee nee nee marcski. is voor alle nederlandse vw's heb ook 2 t1 transportertjes erin. |
|
||||
|
||||
![]() ja ja ja... ik heb het over het forum, dit is het luchtgekoelde gedeelte
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha onze bus die is op TV geweest dus die is vrij bekend...
Gr. michiel
|
||||
|
||||
![]() Opletten, dit is luchtgekoeld
water word toch ook met lucht gekoeld ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() smartass
![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar is het eigenlijk prcies voor ??
Gr. michiel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://xsbb.nl/phpbb/viewforum.php?id=VWTEAMPG&f=20 voor bovenstaande mvg miquel |
|
||||
|
||||
![]() Ach, ik heb daar ook helemaal niks te zoeken! Droomland für mich!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeg dat niet te hard.you never know~! |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom ook niet in aanmerking helaas
|